11.09.2019, Zaangażowanie i głaskologia, Miłosz Brzeziński
Jak najlepiej motywować siebie przez to, że tworzymy motywującą atmosferę w pracy? Nikt nas tak nie zmotywuje jak… inni! Jeśli sami sobie powiemy, że jesteśmy ok, nie ma to takiego efektu jak wtedy, kiedy ktoś nam to powie. Podczas wykładu pojawia się kwestia roli feedbacku, kultury osobistej, a także tego, jak sobie poradzić, kiedy jest ciężko.
11.09.2019, Życie to gra - naucz się wygrywać!, Marzena Jankowska
Wyniki badań dotyczące efektywności wykorzystania psychologii gier w rozwijaniu odporności psychicznej są fascynujące! Już 30 dni zastosowania zasad gier w swoim własnym życiu wpływa na łagodzenia objawów depresji i lęku, wzmacniania optymizmu, poczucie szczęścia, wpływa znacząco na wzrost wiary w siebie i własną zdolność do osiągania sukcesów. Grać można po to, by lepiej radzić sobie z chorobą, niepełnosprawnością czy zespołem stresu pourazowego, ale także by zrealizować swój ambitny cel, rozwinąć talent, nabyć nowe umiejętności lub wypracować lepsze nawyki.
Psychologię gier można z powodzeniem stosować także w biznesie, aby wspomagać efektywność i dobrostan zespołu.
W trakcie warsztatów poznasz trzy podstawowe założenia gier oraz siedem zasad myślenia i działania graczy, które od razu możesz wdrożyć we własnym życiu.
11.09.2019, Leadership 734 - Jestem liderem, przewodzę świadomie. Jak zbudować wspólne cele, świadomość i zaangażowanie na każdym szczeblu organizacji, Radosław Drzewiecki
Kluczowe zagadnienia (praktyczne podejście, case studies):
- Oceń, jakim liderem jesteś teraz - jak rozumieć pięć poziomów przywództwa wg Johna C. Maxwella?
- Jeden zespół, jeden cel - 7 kroków kaskadowania i komunikowania strategii.
- Nikt niczego się nie domyśla - 3 elementy zarządzania wizualnego.
- Każdy gra swoją rolę w realizacji strategii - 4 kroki rozwoju ludzi i zespołów.
- W przywództwie "nie ma urlopu", czyli jak być liderem każdego dnia?
Brak wolnych miejsc
12.09.2019, Personal branding - klucz do zawodowego i prywatnego sukcesu we współczesnym świecie, Paulina Smaszcz-Kurzajewska
Wykład motywacyjny z elementami stand-up i interakcją, obejmuje zagadnienia z obszarów interdyscyplinarnych związanych z kompetencjami miękkimi, psychologią, socjologią, marketingiem, komunikacją i public relations. Adresowany do osób, które chcą poznać tajniki personal brandingu, wywierania pierwszego wrażenia, budowania zespołów i relacji międzyludzkich oraz umocnić swoje umiejętności w zakresie komunikacji i dialogu w obszarze budowania własnego biznesu oraz życia prywatnego.
Główne zagadnienia:
- Budowanie personal brandingu
- Sztuka negocjacji K i M
- Tajniki wystąpień publicznych i medialnych
- Struktura wystąpień publicznych i budowania planu wypowiedzi
- Świadomość zalet i słabości oraz zarządzanie lękiem i stresem
- Wzorce biznesowe i prywatne
- Nawiązywanie kontaktu werbalnego i pisemnego (błędy językowe)
- Autorytatywność wypowiedzi i mowa ciała
- Wzbudzenia zaufania i szacunku biznesowego
- Rozwiązania techniczne i pomoce
- Zabawa poprzez ćwiczenia dotyczące percepcji
- Case studies
12.09.2019, Budowanie marki małej firmy, Kamila C. Mnich
Małe firmy muszą dziś sprostać dużym wyzwaniom, jeśli nie chcą zniknąć z rynku, jak większość z nich. Czy w tej sytuacji warto inwestować czas w budowanie marki, czy nie lepiej zająć się dostarczaniem wysokiej jakości produktów i usług?
Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się, czym tak naprawdę jest marka, jak można ją budować, dysponując niewielkim budżetem i ograniczonym czasem, oraz co mogą zrobić, żeby zwiększyć szanse na powodzenie swoich planów. Nauczą się też korzystać z modelu Business Model Canvas, który pomoże im określić, co tak naprawdę kupują u nich Klienci.
Brak wolnych miejsc
12.09.2019, Kaizen - czego się nauczyłem, pracując 14 lat w japońskiej firmie?, Mariusz Szymocha, Adrian Motyl
Czym jest Kaizen? Dlaczego tak dużo firm skupia się na ciągłym doskonaleniu swoich procesów, a jednocześnie większość nie dostrzega możliwości, jakie dostrzegły japońskie firmy, nie dokonując rewolucji, lecz ewolucji w swoich procesach?
Prowadzący warsztaty mieli to szczęście, że w świat Kaizen wprowadzili ich japońscy nauczyciele, którzy pokazali, że Kaizen to nie projekt. To podejście do problemu, które japońscy mistrzowie zawarli w 10 krokach. To kultura współtworzenia firmy, codzienna współpraca w podejmowaniu wyzwań.
Czy i jak można wdrożyć Kaizen w życiu zawodowym i prywatnym? Jakim trzeba być Samurajem w temacie, żeby rozwiązać problem? Co, jeśli rozwiązanie się nie sprawdzi?
Dzięki warsztatom uczestnicy zyskają wiedzę, którą mogą wdrożyć natychmiast, podczas gry symulacyjnej, która została stworzona specjalnie na tę okazję.
Brak wolnych miejsc
17.09.2019, "Dzień Świstaka" – jak budować skuteczne relacje w zespole i firmie, wykorzystując modele analizy transakcyjnej, Ilona Stawczyk
Analiza Transakcyjna /AT/ pozwala rozpoznać i uruchamiać potencjał drzemiący w ludziach i w organizacji!
Twórcą AT Eric Berne. Odnosi się do rozwoju jednostki poprzez dostarczanie jej wiedzy i narzędzi umożliwiających analizę zachowań, wchodzenia w relacje z innymi, stylów pracy. Posiada interesujący zbiór narzędzi pozwalających opisać, ocenić i zanalizować istniejący system/ organizację oraz określić kierunki i sposoby zmian.
To spojrzenie z wyższego poziomu, z którego widać strukturę, wzorce komunikacyjne, sposoby rozwiązywania konfliktów, sposoby motywowania pracowników, style pracy i sposoby strukturyzacji czasu, ułatwia tym samym szybkie reagowanie „tu i teraz” i doskonalenie perspektywy widzenia wielości zjawisk zachodzących w firmie.
Warsztaty połączymy z panelem dyskusyjnym, w którym udział wezmą absolwenci pierwszych w Polsce studiów podyplomowych WSB - Menedżerska akademia analizy transakcyjnej, w całości opartych na modelach analizy transakcyjnej