Prelegenci Global AI Bootcamp - 15.12.2018 r.
Marcin Szeliga - Data Platform MVP & MCT. Microsoft Certified Solutions Expert: Data Management and Analytics, Cloud Platform and Infrastructure, Business Intelligence. Microsoft Certified Solutions Developer: Azure Solution Architect. Filozof danych. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej. Od 2006 roku nieprzerwanie wyróżniany tytułem Microsoft Most Valuable Professional w kategorii Data Platform. Autor książek i artykułów poświęconych platformie danych Microsoft, w tym bestsellera „Data Science i uczenia maszynowe”. Niezależny konsultant, wykładowca i architekt pracujący na co dzień z SQL Server i Azure.
Damian Widera - project manager w Euvic. Od 18 lat zajmuje się projektowaniem, tworzeniem i wdrażaniem aplikacji wykorzystujących platformy: .NET, SQL Server oraz Oracle. Jest także trenerem, programistą, administratorem baz danych, twórcą dokumentacji oraz analitykiem biznesowym. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej. Jest współautorem książki „Serwer SQL 2008. Administracja i programowanie”. Posiada certyfikaty firmy Microsoft: MCT, MCITP-DBA, MCITP-DD, MCSD.NET, od 2009 roku nieprzerwanie tytułem tytuł MVP w kategorii SQL Server (obecnie Data Platform).
Adrian Kapczyński - pasjonat informatyki, od ponad 20 lat zgłębiający zagadnienia związane z IT oraz jej zastosowaniami. Wykładowca akademicki Wydziału Matematyki Stosowanej Politechniki Śląskiej, członek rady nadzorczej Netology Sp. z o.o., przewodniczący komitetu nr 309 Polskiego Komitetu Normalizacyjnego oraz prezes Zarządu Sekcji Przyszłości IT Polskiego Towarzystwa Informatycznego.
Grzegorz Stolecki - zajmuje się fascynującym światem uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. Nagradzany przez Microsoft tytułem Most Valuable Professional w obszarze SQL Server i Data Platform. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu aplikacji analitycznych i raportowych szczególnie w obszarach planowania, budżetowania, controllingu oraz analiz finansowych. Aktywny prelegent na konferencjach SQL Day i innych spotkaniach branżowych.