Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Zapoznasz się z technikami sprzedaży bezpośredniej i pośredniej. 
  • Zrozumiesz typologię klientów. 
  • Będziesz potrafił korzystać z wiedzy z zakresu psychologii. 
  • Nauczysz się korzystać z najnowocześniejszych systemów i aplikacji informatycznych wspomagających sprzedaż (CRM, Xtensio, Saleshandy, Convertable). 
  • Poznasz metodologię budowania i wspierania struktur sprzedażowych. 
  • Dowiesz się, jak prowadzić negocjacje biznesowe.
studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. sprzedaży
  • lider zespołu sprzedaży
  • (key) account manager
  • przedstawiciel handlowy 
  • specjalista ds. eksportu
  • menedżer produktu.
koszula

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  •  Po przystąpieniu do programu otrzymujesz dostęp do wysokiej klasy profesjonalnych narzędzi komunikacji marketingowej:

    • (bezpłatna 2-miesięczna subskrypcja) PROWLY - internetowej platformy public relations,

       

    • (bezpłatna 2-miesięczna subskrypcja) BRAND24

    •  

      zestawu narzędzi do monitorowania mediów internetowych i społecznościowych, pozwalającego na śledzenie ruchu w sieci i obserwację wyników.

       

Program kształcenia został opracowany we współpracy z ekspertami i praktykami świadczącymi usługi dla prawdziwych firm, opracowującymi innowacyjne strategie biznesowe i wdrażającymi nowe technologie do komunikacji marketingowej. To daje pewność, że studenci korzystają z praktycznego podejścia do nowoczesnego marketingu. 

studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa

Program studiów

Specjalialization subjects (taught from the second year of studies): 

  •  Sales strategies and planning
  •  Trade virtualization
  •  Merchandising
  •  Domestic, cross-border and international trade
  •  Managing the marketing agency based on the REVAS business simulation
  •  Advertising mediums and techniques
  • Distribution logistics on the domestic and international markets
  •  Sales techniques
  •  Public relations
  •  Customer service
  •  Sales on social media

As well as basic and major subjects obligatory for all Marketing and sales students. 

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Michał Dudek
dr Michał Kucia
Marcin Barczyk
Prof. dr hab. Paweł Szewczyk
Mariusz Mol
Aleksander Lisiecki
dr Michał Dudek

Menedżer kierunku turystyka i rekreacja. Doktor nauk ekonomicznych, specjalizujący się  w zagadnieniach związanych z transportem lotniczym. Były pracownik  Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach. Swoją pasje do transportu lotniczego zamienił na dysertację doktorską....

prof. nadzw. dr hab. Małgorzata Kieżel

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się między innymi wokół problematyki zarządzania i planowania marketingowego, marketingu czy tworzenia wizerunku i marki. Od kilkunastu lat prowadzi badania rynku systemowych produktów bankowych, a od kilku lat także branży turystycznej. Oprócz...

prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia

Doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu...

adw. Marcin Barczyk

LLM: w swojej pracy łączy przygotowanie prawnicze z doświadczeniem biznesowym, które  budował w międzynarodowym środowisku (Wielka Brytania, Szwajcaria, Włochy, USA). Posiada ponad siedmioletnie doświadczenie międzynarodowe w zakresie wprowadzania nowych marek, produktów i usług na...

Prof. nadzw. dr hab. inż. Adam Jabłoński

Wiceprezes Zarządu renomowanej firmy OTTIMA plus Sp. z o. o z siedzibą w Katowicach. Prezes Zarządu Południowego Klastra Kolejowego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów optymalizacji zarządzania, audytor wiodący systemów zarządzania....

Prof. dr hab. Paweł Szewczyk

Zawodowo zajmuje się rozwojem oraz zarządzaniem technologiami wschodzącymi i zbieżnymi. Na Uniwersytecie WSB Merito w Chorzowie prowadzi zajęcia z zarządzania, inżynierii zarządzania, logistyki oraz z rozwoju i zarządzaniem technologiami wschodzącymi i zbieżnymi.
Wśród publikacji...

dr inż. Mariusz Mol

Menedżer kierunku informatyka, wykładowca, kierownik zakładu dydaktycznego informatyki. Praktyk informatyk, tworzył systemy informatyczne wspierające sprzedaż i audyt dla takich firm jak Coca-Cola, Carlsber, Hoop, PKN Orlen. Obecnie współtworzy start-up technologiczny AIMAT, w który...

dr inż. Agnieszka Kurc-Lisiecka

Adiunkt Uniwersytetu WSB Merito w Chorzowie. Absolwentka Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Adiunkt w Instytucie Naukowym Przedsiębiorczości i Innowacji Uniwersytetu WSB Merito w Chorzowie. Twórca i kierownik Laboratorium Towaroznawstwa w WSB....

dr hab. inż. Aleksander Lisiecki, prof. PŚ

Wykładowca, profesor PŚ, europejski inżynier EWE (European Welding Engineer), z-ca kierownika Katedry Spawalnictwa na Wydziale Mechanicznym Technologicznych Politechniki Śląskiej w Gliwicach, członek Rady Dziekańskiej oraz członek Wydziałowej Komisji ds. Zapewnienia Jakości...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
mediamass
mediafeed
hilti
gong
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych
apagroup
prowly

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

W dniach 20-21 listopada nieczynne.

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF