Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Podczas studiów dowiesz się więcej o:

  • tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii marketingowych w środowisku cyfrowym, w tym wyszukiwarki, social media, content marketing i e-mail marketing, 
  • interpretowaniu i wykorzystywaniu danych z narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics do poprawy skuteczności działań marketingowych,
  • dostarczaniu wartościowych treści, które zainteresują i zaangażują potencjalnych klientów,
  • wdrażaniu skutecznych kampanii reklamowych w środowisku cyfrowym, w tym wyszukiwarki, social media i reklamy display,
  • wykorzystywaniu narzędzi i technologii służące do wspierania działań marketingowych w środowisku cyfrowym, w tym automatyzacji marketingu i optymalizacji konwersji,
  • promowaniu i sprzedaży produktów i usług za pośrednictwem sklepów internetowych

Praca dla Ciebie:

  • Specjalista ds. marketingu cyfrowego: odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych w środowisku cyfrowym, w tym wyszukiwarki, social media, e-mail marketing, content marketing i inne
  • Analityk ds. marketingu cyfrowego: odpowiedzialny za gromadzenie i analizę danych z narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, w celu poprawy skuteczności działań marketingowych
  • Koordynator ds. treści: odpowiedzialny za tworzenie i dostarczanie wartościowych treści, które zainteresują i zaangażują potencjalnych klientów
  • Ekspert ds. reklam online: odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie skutecznych kampanii reklamowych w środowisku cyfrowym, w tym wyszukiwarki, social media i reklamy display
  • Manager ds. e-commerce: odpowiedzialny za skuteczne promowanie i sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem sklepów internetowych
  • Specjalista ds. automatyzacji marketingu: odpowiedzialny za wdrażanie i utrzymanie narzędzi do automatyzacji marketingu, takich jak narzędzia do e-mail marketingu czy narzędzia do marketingu na żywo

Co powinieneś jeszcze wiedzieć?

Digital Marketing to specjalność zajmująca się promocją produktów i usług za pomocą kanałów cyfrowych, takich jak wyszukiwarki, media społecznościowe, e-mail marketing, content marketing. Dzięki tej specjalności będziesz zaznajomiony z narzędziami analitycznymi oraz posiądziesz umiejętność tworzenia skutecznych strategii marketingowych w środowisku cyfrowym.

Kierunki studiów podyplomowych do wyboru

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 30 września
czesne już od
630 zł
613 zł
miesięcznie!

Zapisując się do 30 września, zyskujesz: 

  • 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która jest rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 613 zł

  • jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF