Opis kierunku

Studia online

Nowa wiedzę i umiejętności zdobywasz dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Kontakt z wykładowcami i uczestnikami studiów przez internet, w czasie rzeczywistym. 
 

sposób realizacji studiów - online

Gwałtownie rośnie znaczenie marek i ich korzystnego wizerunku. Coraz trudniej odnieść sukces rynkowy bez właściwego brandingu. Jak odnieść wizerunkowy sukces? Jak wzmocnić swoją pozycję rynkową? Jak zwiększyć sprzedaż? W odpowiedziach na te pytania pomocny jest branding.  

SP_GDA

Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa branding może wzmocnić jego pozycję ale  też osłabić, kiedy jest źle przeprowadzony. Często zdarza się, iż branding zaledwie służy odróżnieniu jednego przedsiębiorstwa od drugiego. A przecież  może być skutecznym  narzędziem, wzmacniającym przedsiębiorstwo na wielu poziomach! 

studenci.

Cel studiów:

 

Branding to nie tylko design. To rozległa wiedza z zakresu komunikacji wizualnej, marketingu, psychologii, ergonomii widzenia, organizacji i zarządzania. Celem jest przekazanie tej wiedzy w odniesieniu do praktyki rynkowej. Tylko wiedza praktyczna będzie rzeczywiście użyteczna podczas pracy nad markami. Zapewniamy program bazujący na bogatej praktyce, wyniesionej z ponad 400-tu brandingowych realizacji rynkowych. Projekty obejmowały zarówno brandingi dla gigantów polskiego rynku, jak i firm średnich i małych. Pozwala to na rekomendację rzeczywiście użytecznej wiedzy. 

Korzyści

Uczestnicy uzyskają praktyczną wiedzę, która obejmuje całokształt zagadnień związanych z brandingiem. Ułatwi to podejmowanie optymalnych, profesjonalnych decyzji zarówno podczas kreowania brandingu, jak i jego wdrażania. Uzyskana wiedza przyczyni się do sukcesu marek, chroniąc jednocześnie przed błędami. 

Program będzie odnosił się do najnowszych brandingowych trendów oraz nowoczesnych, internetowych środków komunikacji marki. Przewiduje zapoznanie się z wypróbowanymi metodami budowy brandingu. Wskaże również rozpowszechnione marketingowe mity, szkodzące markom. 

Adresaci

  • Absolwenci, którzy chcą dodać do swych kompetencji poszukiwaną specjalizację 
  • Specjaliści marketingu, public relations, sprzedaży, zarządzania  
  • Managerowie odpowiedzialni za komunikację
  • Właściciele i dysponenci marek

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się online!

do 27 maja
czesne już od
350 zł
305 zł
miesięcznie!

Zapisując się do 27 maja zyskujesz 1200 zł zniżki, na którą składa się:

  • 800 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł zniżki we wpisowym

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 305 zł / miesiąc.

Jesteś naszym absolwentem? Zyskujesz więcej!  1400 zł zniżki, na którą składa się:

  • 1000 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł zniżki we wpisowym

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 294 zł/mies. 

Program studiów

Program kierunku Brand manager

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 180
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Bartłomiej Ćwiąkała
Bartłomiej Ćwiąkała

Doświadczony przedsiębiorca i specjalista ds. marketingu internetowego. Od 2018 roku współpracował z ponad 300 firmami, tworząc i wdrażając skuteczne strategie marketingowe. Założyciel Prime Avenue Group, międzynarodowego holdingu reklamowego, składającego się z pięciu firm...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF