LinkedIn. Tworzenie profilu i pierwszych publikacji

Posiadanie profilu na LinkedInie niesie ze sobą wiele korzyści, zarówno dla osób poszukujących pracy, jak i dla profesjonalistów chcących rozwijać swoją karierę.

Dlaczego warto mieć profil na wyżej wymienionym portalu?

  • umożliwia nawiązywanie kontaktów z profesjonalistami z różnych branż,
  • stanowi narzędzie do budowania swojej marki osobistej, dzięki prezentowaniu swoich umiejętności, doświadczenia i osiągnięć, a także przemyślanych treści,
  • zawiera ogłoszenia rekrutacyjne pracodawców i umożliwia kontakt z rekruterami,
  • umożliwia śledzenie najnowszych trendów i informacji z Twojej branży.
  • daje możliwości marketingowe i sprzedażowe.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami dotyczącymi tworzenia profilu oraz dodawania publikacji na LinkedInie.

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • mieli założony i uzupełniony profil na LinkedInie,
  • znali dobre praktyki dotyczące sporządzania publikacji biznesowych,
  • potrafili edytować swój profil i dodawać nowe treści.


PROGRAM:

  • Przygotowanie do tworzenia profilu
  • Tworzenie profilu
    • Adres URL
    • Zdjęcie, tło
    • Nagłówek
    • Podsumowanie
    • Doświadczenie
    • Wykształcenie
    • Kusy i szkolenia
    • Certyfikaty
    • Projekty
    • Umiejętności i ich potwierdzenia
    • Zapraszanie do sieci kontaktów znajomych i nieznajomych
    • Rekomendacje
  • Skąd czerpać pomysły na publikacje?
  • Dodawanie postów

 

FORMA: Szkolenie online (Microsoft Teams)

TERMIN WKRÓTCE

Tworzenie prezentacji multimedialnych

W biznesie istnieje wiele sytuacji, w których przygotowanie prezentacji multimedialnej jest niezbędne. Należą do nich: spotkania z klientami, wprowadzenie nowego produktu, prowadzenie spotkania zespołowego, podsumowanie kwartalne i inne. Jak je przygotować, aby pokazać siebie z najlepszej strony, a jednocześnie wzbudzić zainteresowanie odbiorców? Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy stacjonarnego warsztatu.

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • świadomi popełnianych błędów w przygotowywaniu prezentacji,
  • potrafili sporządzić profesjonalną prezentację multimedialną w Canva,
  • wiedzieli, jak dopasować wygląd i treść prezentacji do obiorców.

PROGRAM:

  • Bezpłatne konto w Canva – jak je założyć i zacząć z niego korzystać?
  • Analiza grupy docelowej
  • Szablony prezentacji i ich dostosowywanie
  • Styl i kolorystyka prezentacji
  • Układ graficzny slajdów
  • Obrazy, tekst, dane  
  • Animacje
  • Formaty zapisów

 

FORMA: Szkolenie online (Microsoft Teams)

TERMIN: 18.12.2024 oraz 19.12.2024 (szkolenie podzielone na spotkania)
GODZINA: 18:30-20:00

 

zapisz się