LinkedIn. Tworzenie profilu i pierwszych publikacji
Posiadanie profilu na LinkedInie niesie ze sobą wiele korzyści, zarówno dla osób poszukujących pracy, jak i dla profesjonalistów chcących rozwijać swoją karierę.
Dlaczego warto mieć profil na wyżej wymienionym portalu?
- umożliwia nawiązywanie kontaktów z profesjonalistami z różnych branż,
- stanowi narzędzie do budowania swojej marki osobistej, dzięki prezentowaniu swoich umiejętności, doświadczenia i osiągnięć, a także przemyślanych treści,
- zawiera ogłoszenia rekrutacyjne pracodawców i umożliwia kontakt z rekruterami,
- umożliwia śledzenie najnowszych trendów i informacji z Twojej branży.
- daje możliwości marketingowe i sprzedażowe.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami dotyczącymi tworzenia profilu oraz dodawania publikacji na LinkedInie.
Po szkoleniu uczestnicy będą:
- mieli założony i uzupełniony profil na LinkedInie,
- znali dobre praktyki dotyczące sporządzania publikacji biznesowych,
- potrafili edytować swój profil i dodawać nowe treści.
PROGRAM:
- Przygotowanie do tworzenia profilu
- Tworzenie profilu
- Adres URL
- Zdjęcie, tło
- Nagłówek
- Podsumowanie
- Doświadczenie
- Wykształcenie
- Kusy i szkolenia
- Certyfikaty
- Projekty
- Umiejętności i ich potwierdzenia
- Zapraszanie do sieci kontaktów znajomych i nieznajomych
- Rekomendacje
- Skąd czerpać pomysły na publikacje?
- Dodawanie postów
FORMA: Szkolenie online (Microsoft Teams)
TERMIN WKRÓTCE
Tworzenie prezentacji multimedialnych
W biznesie istnieje wiele sytuacji, w których przygotowanie prezentacji multimedialnej jest niezbędne. Należą do nich: spotkania z klientami, wprowadzenie nowego produktu, prowadzenie spotkania zespołowego, podsumowanie kwartalne i inne. Jak je przygotować, aby pokazać siebie z najlepszej strony, a jednocześnie wzbudzić zainteresowanie odbiorców? Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy stacjonarnego warsztatu.
Po szkoleniu uczestnicy będą:
- świadomi popełnianych błędów w przygotowywaniu prezentacji,
- potrafili sporządzić profesjonalną prezentację multimedialną w Canva,
- wiedzieli, jak dopasować wygląd i treść prezentacji do obiorców.
PROGRAM:
- Bezpłatne konto w Canva – jak je założyć i zacząć z niego korzystać?
- Analiza grupy docelowej
- Szablony prezentacji i ich dostosowywanie
- Styl i kolorystyka prezentacji
- Układ graficzny slajdów
- Obrazy, tekst, dane
- Animacje
- Formaty zapisów
FORMA: Szkolenie online (Microsoft Teams)
TERMIN: 18.12.2024 oraz 19.12.2024 (szkolenie podzielone na spotkania)
GODZINA: 18:30-20:00