Liderzy dla liderów

Lista mentorów jest w trakcie aktualizacji

 

 

 

  O mentorze O organizacji
Karol Cyrulik
Wicekanclerz
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
 
Od 2010 roku jest Menedżerem w Grupie Merito (dawniej Teb Akademia). Pracował na stanowiskach: Dyrektora ds. Rozwoju, Dyrektora Generalnego Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Kanclerza Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie, Wicekanclerza i Senatora Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu. Absolwent Programów Akredytacyjnych: Mentor Foundation w Akademii Mentora Stibitz oraz Programu Akredytacyjnego Mentor Practitioner Akademii Mentora Stibitz – zaawansowanego programu rozwojowego ukierunkowanego na doskonaleniu kompetencji monitoringowych praktykujących Mentorów. Jest w trakcie uzyskiwania globalnej akredytacji mentora EIA EMCC na poziomie Practitioner

Uczelnia powstała 1994 roku jako Wyższa Szkoła Bankowa. Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu posiada w swojej ofercie studia I i II stopnia, bogatą ofertę studiów podyplomowych, studia MBA, Executive MBA, warsztaty, kursy językowe i szkolenia. Jako pierwsza uczelnia niepubliczna w Wielkopolsce otrzymała uprawnienia do nadawania tytułu doktora nauk ekonomicznych w dyscyplinie ekonomia. Misja uczelni to przygotowywanie do wyzwań przyszłości.

 

Marlena Piekut
Dyrektor Pionu HR i Relacji
z Klientem
Link4 Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A.
Od 20 lat jest związana z rynkiem ubezpieczeniowym i firmą LINK4. Zaczynała od stanowisk specjalistycznych w obszarze sprzedaży i obsługi klienta, a następnie objęła stanowiska: Koordynatora, Kierownika, Dyrektora Departamentu i Dyrektora Pionu. Budowała innowacyjny na polskim rynku model sprzedaży i operacji Direct. W międzyczasie, jako Dyrektor Sprzedaży, tworzyła strategię sprzedażową i procesy operacyjne dla nowej Spółki LINK4Life. Od września 2019 r. kieruje Pionem HR i Relacji z Klientem w Spółce. Odpowiada za budowanie i realizację strategii HR i CX w organizacji. Dba o jak najlepsze praktyki w budowaniu zaangażowanego zespołu pracowników oraz wysokie standardy w zakresie obsługi klientów. W trakcie jej pracy LINK4 otrzymał jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w obszarze HR, Employer Brandingu oraz People & Culture – kapituła nagrody Friendly Workplace doceniła Spółkę za nowoczesne standardy w relacjach z pracownikami, tworzenie przyjaznego miejsca pracy oraz ochronę dobrostanu pracowników. LINK4 otrzymał też kilkukrotnie certyfikat Inwestor w Kapitał Ludzki.

LINK4 to jeden z liderów rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, którego dużym atutem i znakiem rozpoznawczym jest multikanałowość sprzedaży i kontaktu z klientami. Należy do Grupy PZU. Od ponad 20 lat dba o klientów oraz ich bezpieczeństwo. Podstawę kultury organizacyjnej LINK4 stanowią wartości: Klient, Szacunek i Mistrzostwo, a w myśl hasła, że ubezpieczenia powinny być proste, towarzystwo konsekwentnie zmienia sposób postrzegania ubezpieczeń w Polsce. LINK4 jest firmą data-driven, szukającą wartości w big data oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które umożliwiają budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. Zatrudnia ponad 900 pracowników.

 

Małgorzata Walczak
Kierownik ds. Zasobów Ludzkich Sklepu
Leroy Merlin
Ponad 20 lat doświadczenia w handlu oraz ponad 10 lat doświadczenia w HR. Pracowała zarówno z klientem wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Zarządzała zespołami sprzedaży oraz obszaru marketingu. Prowadziła projekt wprowadzający elektroniczne etykiety cenowe w Tesco.

Leroy Merlin to francuska sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych (DIY). Swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 1994 roku, a 2 lata później miało miejsce otwarcie pierwszego sklepu w Piasecznie pod Warszawą. Obecnie na polskim rynku działa 78 sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w niemal każdym województwie oraz sklep internetowy http://leroymerlin.pl. Firma zatrudnia 13 000 pracowników. Dzięki ich aktywności i prospołecznemu zaangażowaniu, w 2012 roku powstała Fundacja Leroy Merlin. To najdłużej i najaktywniej działająca fundacja na rynku DIY. Jej misją jest wspieranie społecznych inicjatyw pracowniczych przez realizację grantów. Więcej na www.media.leroymerlin.pl.

 

Dominika Ludwiczak-Przedpełska
Chief people officer
Semcore Sp z o.o.
Od początku 2024 roku pracuje jako CPO w Semcore Sp z o.o. W latach 2022-2023 była członkiem zarządu Essencemediacom (dom mediowy, branża marketingowa). W latach 2005-2020 była dyrektorem HR dla spółki Pl i Ch w Sage. Od 1994 r. pełniła różne role w obszarze HR w spółkach branży IT. Od dwóch lat pracuje też jako psycholog-diagnosta, udzielając konsultacji psychologicznych i wsparcia psychologicznego. Jest psychoterapeutą w szkoleniu w nurcie analitycznym.

Semcore Sp z o.o. jest pierwszą i jedną z najlepszych agencji SXO w Polsce. Od 2012 roku mnoży potencjał genialnych firm w Internecie, pozyskując dla nich ruch i zamieniając go w konwersję. Strategie marketingowe Semcore to unikalne połączenie SEO i UX. Do ich najważniejszych usług zaliczamy pozycjonowanie, SXO oraz Google Ads. Specjalizują się w optymalizacji technicznej, link buildingu, content marketingu, UX i analityce, performance marketingu oraz strategiach marketingowych.

 

Michał Pokrywka
Kierownik Zespołu Realizacji Kontraktów
Amadeus Polska Sp z o.o.
Pracuje jako Leader Zespołu Realizacji Kontraktów (Contract Fulfillment) w firmie Amadeus, w której poprzednio pracował jako Analityk. Pracował też dla DB Schenker.

Amadeus Polska Sp. z o.o. jest liderem w branży turystycznej. Ich system używany jest przez większość przedsiębiorstw z branży turystycznej. Na co dzień aż 600 biur korzysta z ich systemu.   

 

Beata Stępień
Dyrektor Oddziału
Bank Pekao
Ma 28 lat doświadczenia w bankowości. Od 2009 roku jest Dyrektorem oddziału, a poprzednio była Menedżerem operacyjnym (l. 2003-2009),  dbającym o: jakość portfela kredytowego, ryzyko operacyjne, monitoring i windykację. Ma doświadczenie w obszarach: zarządzania sprzedażą – klient detaliczny, zamożny, mikroprzedsiębiorca, rozwój i wsparcie doradców, dbałość o jakość obsługi, zarządzanie dwudziestoosobowym zespołem.

Bank Pekao S.A. jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Pekao S.A. obsługuje ponad 6,5 mln klientów, co druga polska firma jest klientem Banku. Bank zatrudnia blisko 13 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce.

 

Magda Pietkiewicz
Prezez zarządu
Zmotywowani.pl
Od ponad 20 lat zbiera doświadczenie i umiejętności w biznesie tworząc innowacyjne projekty we współpracy z największymi międzynarodowymi i lokalnymi markami. Wspiera firmy w budowaniu kultury opartej na zaangażowaniu pracowników. Od 14 lat jest Współwłaścicielką firmy Zmotywowani.pl. Twórczyni autorskiej metodologii oraz algorytmu kwestionariuszy badania zaangażowania pracowników, a także diagnozy wypalenia zawodowego. Stworzyła od podstaw platformę, która od ponad 5 lat wspiera klientów nie tylko w badaniach, ale także w budowaniu zaangażowania i zdrowej kultury organizacyjnej. Jest Ekspertem: Research Executive Agency (REA), Executive Agency for Small & Medium- Sized Enterprises (EASME) oraz Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency (CHAFEA). Prelegentka liczych konferencji dla HR. Jest Autorką raportu Zaangażowanie 2022, 2023 i wielu innych. Przed założeniem pierwszej, własnej spółki pracowała w agencjach reklamowych.

Zmotywowani.pl - firma z 14 letnią historią, której częścią jest Enpulse.  Innowacyjna platforma zaprojektowana do badania i pracy z zaangażowaniem pracowników w organizacji. Jej unikalna metodologia skupia się na holistycznym podejściu do pomiaru zaangażowania oraz wykorzystuje zaawansowane narzędzia analizy danych, umożliwiając organizacjom uzyskanie głębokiego zrozumienia i skutecznych działań. Zmotywowani.pl świadczą usługi badawcze, doradcze, outsourcingowe w zakresie budowania efektywnej kultury organizacyjnej opartej o zaangażowanie - zarówno w małych jak i dużych zespołach.

 

Mateusz Blumenfeld
Head of Sales
Semcore Sp z o.o.
Pracuje w Semcore na stanowisku Head of Sales. Jest odpowiedzialny za: rozwój nowych produktów, innowacje i podejmowanie strategicznych decyzji finansowych. Przez 2 lata pracował na stanowisku Team Leadera w Semcore. Zbudował od podstaw zespół sprzedaży. Przyczynił się do wzrostu przychodów o 60% i wzrostu sprzedaży o 126%. W firmie Bauer Media Group pracował na stanowisku Team Menedżera, zarządzając sześcioosobowym zespołem sprzedaży. Wcześniej pracował też w: Emero Group (Partner Orange) oraz w UPC Polska.

Semcore Sp z o.o. jest pierwszą i jedną z najlepszych agencji SXO w Polsce. Od 2012 roku mnoży potencjał genialnych firm w Internecie, pozyskując dla nich ruch i zamieniając go w konwersję. Strategie marketingowe Semcore to unikalne połączenie SEO i UX. Do ich najważniejszych usług zaliczamy pozycjonowanie, SXO oraz Google Ads. Specjalizują się w optymalizacji technicznej, link buildingu, content marketingu, UX i analityce, performance marketingu oraz strategiach marketingowych.

 

Anna Lassota
Head of Warsaw Finance Service Center
Amadeus Polska Sp z o.o.
Ma doświadczenie w finansach (księgowość, treasury, billing, controlling) w spółkach międzynarodowych. Od 18 lat pracuje na stanowiskach zarządczych. Obecnie zarządza ponad 120-osobowym działem. Ma też doświadczenie na stanowiskach regionalnych EMEA.

Amadeus Polska Sp. z o.o. jest liderem w branży turystycznej. Ich system używany jest przez większość przedsiębiorstw z branży turystycznej. Na co dzień aż 600 biur korzysta z ich systemu.

 

Dorota Korecka
Menedżer projektu
Bank Pekao S.A.
Od blisko 5 lat pełni funkcję Kierownika projektów w Dziale IT, Menedżera programu, Starszego menedżera projektu, Scrum Mastera. Odpowiada za program obejmujący 9 projektów, w tym m.in. ich: programowanie, raportowanie do KS, budżety. Realizowała kilkanaście innych projektów z dużymi budżetami (1-16 mln złotych). Dorywczo zajmuje się coachingiem i mentoringiem 5 zespołów scrumowych. Ma bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

Bank Pekao S.A. jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Pekao S.A. obsługuje ponad 6,5 mln klientów, co druga polska firma jest klientem Banku. Bank zatrudnia blisko 13 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce.

 

Anna Gott
Kierowniczka Wydziału Kultury Organizacyjnej
Orange Polska
Jest liderką z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu zmianą i projektami transformacyjnymi w dużej organizacji. Aktualnie prowadzi zespół odpowiedzialny za diagnozowanie i rozwój kultury organizacyjnej. Wdraża inicjatywy wspierające zaangażowanie pracowników oraz budujące kulturę sprzyjającą innowacjom, otwartości, feedbacku, różnorodności i inkluzywności. Posiada wiedze z obszaru zarządzania projektami oraz komunikacji strategicznej. Ma doświadczenie w transformacji procesów organizacyjnych, wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań HR i prowadzeniu dużych, trudnych programów zmianowych. Potrafi skutecznie budować sieci pracownicze, a także współpracować z kluczowymi interesariuszami na wszystkich poziomach organizacji, w tym z Zarządem. Współautorka programu inkubacji innowacji w Orange Polska - Fale innowacji oraz opiekunka zespołów biorących udział w kolejnych falach.

Orange Polska to lider na polskim rynku telefonii stacjonarnej, Internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju. Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom poprzez osiągnięcie pozycji najchętniej wybieranego dostawcy usług telekomunikacyjnych, multimedialnych i rozrywkowych, korzystającego z nowoczesnych technologii.
Orange Polska to 20 obszarów działania: m. in. technika, sieci i rozwój, łańcuch dostaw, marketing i HR. Dla pracowników oznacza to dostęp do ponad 320 specjalizacji, co przekłada się na zróżnicowane środowisko pracy, wdrażanie nowoczesnych technologii oraz udział w projektach na skalę ogólnopolską i międzynarodową. Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi.

Michał Ostatek
Project and Operation Manager
OEX Cursor S.A.
 
Doświadczony menedżer w zarządzaniu operacjami, sprzedażą oraz zespołami branży FMCG i e-commerce. Lider z umiejętnościami budowania i motywowania zespołów w celu osiągnięcia celów sprzedażowych oraz optymalizacji procesów operacyjnych. Obecnie pracuje na stanowisku Project and Operations Manager w firmie Oex Cursor S.A., a wcześniej jako Operations Manager. Pracował też na stanowiskach kierowniczych w dużych przedsiębiorstwach, był regionalnym Koordynatorem ds. Klientów Strategicznych w Nestle Waters Polska.

OEX Cursor to wiodąca firma w obszarze wsparcia sprzedaży, oferująca kompleksowe rozwiązania dla przedsiębiorstw z różnych sektorów. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku, firma wspiera swoich klientów w realizacji projektów z zakresu merchandisingu, outsourcingu sił sprzedaży, field i trade marketingu.

OEX Cursor kładzie nacisk na innowacyjność i wykorzystanie zaawansowanych technologii, co pozwala na optymalizację procesów i maksymalizację wyników biznesowych. Dzięki współpracy z klientami takimi jak międzynarodowe korporacje z branży FMCG, elektroniki czy finansów, firma doskonale rozumie potrzeby współczesnego rynku i potrafi dostosować swoje usługi do indywidualnych oczekiwań partnerów.

 

 

Julia Krzyżanowska
Billing Team Leader
Amadeus Polska Sp z o.o.
Od maja 2024 r. pracuje na stanowisku Lidera Zespołu. W tym czasie pomogła usprawnić procesy oraz polepszyć współprace z zespołem sprzedaży. Poprzednio pracowała jako Senior Billing Analyst, a także w Departamencie OTC Firmy Amadeus.  Pracowała też w firmie CBRE Corporate Outsourcing jako P2P Accountant. gdzie odpowiadała m.in. za współpracę z zarządcami nieruchomości klienta w Europie. Prowadziła szkolenia z procesu dla zespołu Facility Management.

Amadeus Polska Sp. z o.o. jest liderem w branży turystycznej. Ich system używany jest przez większość przedsiębiorstw z branży turystycznej. Na co dzień aż 600 biur korzysta z ich systemu.

 

Kamila Książek-Krasuska
 Manager Pionu Zarządzania Wiedzą i HR
W obszarze Human Resources pracuje od 6 lat, rozpoczynając ścieżkę zawodową od obszaru rekrutacji, a następnie przejmując rolę HR Business Partnera i Kierownika Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Jako menadżer małych zespołów pracowała 8 lat.

Medea Health to przedsiębiorstwo medyczne świadczące usługi od około 30 lat, skupiające spółki medyczne, które swoją działalność opierają na wysokiej jakości usługach, nowoczesnej opiece stomatologicznej i ogólnomedycznej. Do usług świadczonych przez Firmę dla pacjentów indywidualnych, ich rodzin, a także zakładów pracy należą, m.in.: podstawowa opieka zdrowotna, diagnostyka laboratoryjna i obrazowa oraz specjalistyka.

 

Maciej Oksiuta
Head of New Business
Symfonia Sp z o.o.
Ma 15-letnie doświadczenie w sprzedaży, zaczynając od stanowiska handlowca po zarządzającego zespołami sprzedaży. Zajmował się zarówno pozyskiwaniem nowych klientów, jaki i rozwojem współprac z aktualnymi. Ma doświadczenie w doskonaleniu procesów sprzedażowych, a także rozwijaniu kompetencji handlowych podległych zespołów.

Symfonia to producent technologii i oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi. Dostarcza programy i aplikacje dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dla dużych korporacji z segmentu enterprise.  W portfolio firmy znajdują się programy i aplikacje przeznaczone do obsługi i automatyzacji finansów i księgowości, kadr i płac, HR, wsparcia sprzedaży, zarządzania magazynem, zarządzania produkcją, elektronicznego obiegu dokumentów oraz analizy danych. Historia marki sięga 1994 roku. Od tego czasu Symfonia aktywnie wspiera cyfrową transformację przedsiębiorstw, a z jej rozwiązań korzysta już kilkadziesiąt tysięcy firm w całej Polsce. Współpracuje z organizacjami branżowymi i pozarządowymi - jest m.in. członkiem wspierającym i Partnerem Technologicznym Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
W 2023 roku Symfonia pozyskała inwestora strategicznego z Doliny Krzemowej - Accel-KKR, jednego z najważniejszych graczy w branży technologicznej na świecie. Wcześniej zaś znaczącego inwestora z Centralnej Europy - MidEuropa.

 

Urszula Giza
Team Leader
Amadeus Polska Sp z o.o.
Obecnie pracuje na stanowisku Team Leader w firmie Amadeus Polska sp z o.o. Wcześniej pracowała jako Senior Contract Fulfilment Analyst. Była Operations Management Specialist w firmie Ascensia Diabetes Care Poland.

Amadeus Polska Sp. z o.o. jest liderem w branży turystycznej. Ich system używany jest przez większość przedsiębiorstw z branży turystycznej. Na co dzień aż 600 biur korzysta z ich systemu.

 

Stanisław Schubert
Prezes Zarządu Karkonoskiego Sejmiku Osób Niepełnosprawnych
Jest Prezesem Zarządu w Karkonoskim Sejmiku Osób Niepełnosprawnych. Ma ponad  30-letnie doświadczenie w kierowaniu  przedsiębiorstwami w branży hotelarsko-turystycznej. Doświadczenie zdobywał w hotelach cieszących się dobrą opinią wśród klientów. Jest osobą angażująca się społecznie

Karkonoski Sejmik Osób Niepełnosprawnych skupia 17 organizacji pozarządowych, 38 członków wspierających, w tym zakłady pracy chronionej, działając na rzecz wielu tysięcy członków, a także nie zrzeszonych osób niepełnosprawnych, stając się w ten sposób reprezentantem znacznej części środowiska. Działa w ich imieniu oraz na ich rzecz funkcjonując jako organizacja parasolowa.

 

 

Anna Baberowska
Talent Acquisition Department Manager/Hr Manager

Od 15 lat związana z HR i rekrutacją w branży IT. Pracowała w start-upach, jak i w międzynarodowych korporacjach. Odpowiadała za przygotowanie i wdrażanie strategii HR (rozwój wewnętrzny pracowników, EB, wewnętrzna komunikacja, badania zaangażowania, selekcja i rekrutacja pracowników, performance review i plany rozwojowe /naprawcze, offboardingi zwolnienia), procesów Learning & Development, strategie zmniejszenia rotacji, wdrażała HRMy, budowała i realizowała strategie rekrutacyjne w Polsce, Europie (Norwegia i Szwecja) i Azji (Japonia, Tajwan, Chiny), inicjowała i uczestniczyła we wprowadzaniu regulaminów oraz procedur, optymalizacji podatkowych, uczestniczyła w przejęciach i łączeniu firm (również międzynarodowo), przeprowadzała biura w Polsce (Warszawa, Wrocław). Zarządzała zespołami rozproszonymi do 40 osób, z 3 poziomów raportowania. Zarządzała budżetami HR-owymi dla całej firmy, jak i dla działu Talent Acquisition. Posiada certyfikację AC/DC.

Jej mottem zawodowym jest budowanie efektywnie działającej firmy poprzez dbanie o najcenniejsze zasoby, czyli ludzi.

Astek Polska to czołowy dostawca usług IT, konsultingu i inżynierii. Firmę tworzy zespół ekspertów wspierający i realizujący projekty informatyczne dla największych firm w Polsce i za granicą. Ich usługi oparte są o najnowocześniejsze technologie i rozwiązania.

 

Artur Stelmach
Manager

Menedżer z 15-letnim doświadczeniem w outsourcingu usług finansowo-księgowych świadczonych dla kilkuset klientów z wielu różnorodnych branż oraz o działalności krajowej i międzynarodowej. Specjalizuje się w budowaniu i zarządzaniu zespołami oraz usprawnianiu i automatyzacji procesów. Współpracuje z bankami i firmami wdrażającymi rozwiązania IT. Brał udział przy tworzeniu, wdrażaniu i rozwijaniu systemów finansowo-księgowych różnej klasy (w tym ERP) oraz elektronicznych obiegów dokumentów. Jego głównym celem jest zwiększenie efektywności procesów przy jednoczesnym zapewnieniu pracownikom równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.

MDDP Outsourcing jest jedną z największych polskich firm świadczących usługi outsourcingu księgowości, kadr i płac. Ponad 300-osobowy zespół naszych specjalistów to kombinacja doświadczenia, wiedzy eksperckiej i rozeznania we współczesnych realiach biznesu. Idąc z duchem dynamicznego rozwoju świata biznesu, dbamy o to, by nieustannie kreować i oferować nowoczesne podejście i zaawansowane rozwiązania. Członkom naszego zespołu daje to nieograniczone możliwości rozwoju i poczucie nieustannego współtworzenia nowoczesnej usługi księgowej i kadrowo-płacowej.

 

Agnieszka Dąbrowska
HR Business Partner
Ma doświadczenie między innymi w rozwoju ludzi, tworzeniu planów sukcesji, rekrutacji, identyfikacji talentów, doradztwie dla kadry zarządzającej, budowaniu i badaniu zaangażowania współpracowników w zespole, zarządzaniu zespołem Zdobywała je między innymi w Leroy Merlin jako HR Business Partner/ Kierownik ds. zasobów ludzkich, Posiada też doświadczenie w branżach diy, fmcg, retail oraz operacyjne. Obecnie pracuje dla dużego, międzynarodowego przedsiębiorstwa PARAGON.

PARAGON działa w ponad 20 krajach, w między innymi: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Luksemburgu oraz Belgii. Jest to duża międzynarodowa firma, która jest wiodącym dostawcą usług transformacyjnych dla biznesu. Firma zatrudnia globalną sieć ekspertów, którzy mogą wprowadzić innowacje, przywództwo ESG i transformację operacyjną do każdej relacji z klientem.

 

 

 

 

Wróć do głównej strony Programu mentoringowego Liderzy da Liderow