Co zyskujesz, studiując Media i komunikację w biznesie na WSB Merito?
Studia na tym kierunku możesz realizować w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.
W formie stacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w ciągu tygodnia - zwyczajowo są to 3 lub 4 dni w tygodniu.
W formie niestacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w weekend, średnio co drugi weekend.
Studia na tym kierunku zrealizujesz w sposób hybrydowy:
-
wykłady realizowane są zdalnie przy użyciu aplikacji MS Teams,
-
ćwiczenia, konwersatoria i lektoraty odbywają się w salach wykładowych.
Jak wygląda taki hybrydowy układ zajęć?
W jednym dniu odbywają się tylko wykłady albo tylko ćwiczenia np. w sobotę uczysz się online z domu, a na uczelnię przyjeżdżasz w niedzielę.
Komunikacja w biznesie jest jednym z najważniejszych czynników, który wpływa na wiele elementów. Skuteczna komunikacja to podstawa sprawnego kierowania zespołem, współpracy z pracownikami, a przede wszystkim współpracy z klientami i inwestorami. Współcześnie nie da się skutecznie prowadzić firmy czy instytucji, nie wykorzystując możliwości, jakie daje internet i social media.
W trakcie studiów na kierunku Media i komunikacja w biznesie dowiesz się, jak budować markę w świecie online i zarządzać jej wizerunkiem. Poznasz narzędzia przydatne w tworzeniu treści multimedialnych i nauczysz się zarządzać kanałami social media. Rozwiniesz kompetencje związane z technologią multimediów, poznasz narzędzia i metody przeprowadzanie badań rynku, analizy danych i wizualizacji wyników.
Studia przygotuję Ciebie do pracy obszarze mediów i komunikacji w biznesie jak również elastycznego i sprawnego radzenia sobie z codziennymi wymaganiami zawodowymi, pracy w warunkach nowych wyzwań, zmian społecznych oraz środowiska pracy, wynikających m.in. z cyfryzacji, eko-odpowiedzialności.
Program studiów obejmuje zajęcia z zakresu komunikacji społecznej, ze szczególnym naciskiem na aspekty reklamy i public relations. Nauczysz się tworzyć treści zorientowane na komunikację biznesową oraz copywriting. Na zajęciach poznasz najnowsze trendy w dziedzinie komunikacji, w tym komunikację online, zastosowanie sztucznej inteligencji.
Nasza oferta odpowiada na wyzwania współczesnego rynku pracy, rozwijając kluczowe kompetencje przyszłości. W ramach zajęć nauczysz się praktycznych umiejętności, takich jak praca w zespole, planowanie kariery zawodowej oraz rozwiązywanie problemów interdyscyplinarnych. Będziesz miał możliwość zdobycia praktycznej wiedzy branżowej poprzez udział w projektach semestralnych i międzykierunkowych.
Wizyty studyjne są integralną częścią naszego praktycznego programu edukacyjnego. Podczas wizyty studyjnej masz niepowtarzalną okazję do poznania organizacji, wzbogacenia swojej teoretycznej wiedzy zdobytej na zajęciach o praktyczne doświadczenia. Dodatkowo, możesz nawiązać bezpośredni kontakt z przedstawicielami firm partnerskich, korzystać z ich eksperckiej wiedzy oraz doświadczenia.
Jeśli interesujesz się komunikacją, marketingiem, public relations, mediami społecznościowymi, grafiką komputerową, produkcją wideo, analizą danych, ekonomią i finansami oraz lubisz pracować w zespole, rozwiązywać problemy, kreatywnie myśleć, pisać i mówić przekonująco, to kierunek Media i komunikacja w biznesie jest dla Ciebie!
Absolwent tego kierunku swoją karierę zawodową będzie mógł rozwijać w działach komunikacji i marketingu, agencjach eventowych i public relations, działach badań rynku.
Czego nauczysz się w trakcie studiów?
Zobacz specjalności na tym kierunku
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa
- pn-pt: 08:00 - 16:00