Warsztat
Od kuchnii zobaczymy jak wygląda produkcja gier i ogólnie doświadczeń/szkoleń interaktywnych. Uczestnicy zainteresowani branżą gier i 3D będą mogli zobaczyć jak wygląda taka produkcja. Dla osób zainteresowanych nowymi technologiami (jak VR/AR) oraz grywalizacją będzie to okazja aby lepiej zrozumieć temat i zdecydować czy jest to dobry kierunek dla własnego przedsiębiorstwa.
Czego dowiesz się uczestnicząc w warsztacie:
- Jak wygląda produkcja gry
- Jakie są etapy, jakich używa się narzędzi.
- Jak powstają gry edukacyjne i szkolenia 3D
- Jak powstaje gra/szkolenie VR (Virtual Reality)
- Jakie są perspektywy rozwoju w branży gier i szkoleń 3D
- Jak nauczyć się programować poprzez gry
Dla kogo?
- Osób chcących pracować w branży gier - programistów, grafików 2D, grafików 3D, muzyków, scenarzystów, project managerów
- Dla osób chcących wykorzystać technologie VR/AR/3D w swoim przedsiębiorstwie.
- Dla tych, którzy chcą wykorzystać grywalizację w swoim przedsiębiorstwie.
- Dla ciekawskich zainteresowanych nowymi technologiami.
- Dla zainteresowanych studiami podyplomowymi i szukającymi inspiracji.
PROWADZĄCY: mgr inż. Jakub Korczyński
Po kilku latach pracy jako programista Ruby On Rails zdecydował się założyć własną firmę. I tak w latach 2011-2015 był prezesem spółki Sendingo - startupu skupiającego się na rozwoju oprogramowania związanego z tematyką email marketingu. Razem z zespołem, który prowadził zbudował platformę do email marketingu, rozproszone API do wysyłek emaili, system do marketing automation oraz edytor emaili z "inteligentnym" systemem zarządzania animacjami. Pracował dla takich marek jak: PZU, WWF, JTI, SWISS, Intersport, Praktiker, Burger King, ING, Hyundai RTV AGD, 4F, AZ.pl, Bloomberg Businessweek Polska, Pixers, Domodi. Finalnym projektem, nad którym pracował w Sendingo był system oparty na rozwiązaniach zaczerpniętych ze sztucznej inteligencji do generowania mobilnych katalogów. Aplikacja automatyzuje proces konstrukcji personalizowanego katalogu połączonego z systemem ecommerce. Z rozwiązania skorzystały m.in. Tchibo, Super-Pharm i Grene. Obecnie Jakub zajmuje się rozwojem firmy Giant Lazer sp. z o.o. i marki Virtuality360, będącej polskim pionierem w dziedzinie technologii wirtualnej i poszerzonej rzeczywistości. W ramach swojej działalności wyprodukował filmy 360 dla m.in. MK Cafe, Militaria.pl i UNIT4.