Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- nauczysz się tworzyć kampanie marketingowe
- zdobędziesz umiejętności tworzenia kreatywnych i przyciągających uwagę reklam, w tym video advertising, wykorzystując narzędzia graficzne
- nauczysz się optymalizować strony internetowe pod kątem SEO, wykorzystując narzędzia takie jak Senuto i Answer The Public, aby poprawić ich widoczność w wynikach wyszukiwania
- nabędziesz umiejętność skutecznej komunikacji z klientami przez kanały cyfrowe oraz platformy społecznościowe
![grupa korytarz](/wroclaw/sites/wroclaw/files/styles/610x334/public/media/image/wsb_wro_lic_d1_gnf_248.jpg?itok=Azdc0FmT)
- zdobędziesz umiejętności tworzenia skutecznych kampanii e-mailowych oraz wyszukiwania i angażowania potencjalnych klientów, korzystając z narzędzi takich jak Woodpecker, Hunter
- nauczysz się prowadzenia sprzedaży online, zarządzania sklepami internetowymi oraz optymalizacji procesów zakupowych, korzystając z platform takich jak WordPress
- zdobędziesz umiejętności analizowania danych użytkowników i optymalizowania doświadczeń użytkownika (UX)
- nauczysz się monitorować i analizować wyniki finansowe działań marketingowych oraz tworzyć budżety marketingowe
![Grupa schody piątka WSB](/wroclaw/sites/wroclaw/files/styles/610x334/public/media/image/Fotoram.io%2839%29.jpg?itok=DI3-HM02)
Praca dla Ciebie:
- Digital Marketing Manager
- Specjalista ds. SEM/SEO
- Social Media Manager
- Content Marketer
- E-Mail Marketing Specialist
- Performance Marketer
- Digital Strategist
- User Experience (UX) Analyst
- Marketing Automation Specialist
![](/wroclaw/sites/wroclaw/files/styles/medium/public/media/image/7.png?itok=8j3NgGvg)
Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- e-commerce,
- analityka internetowa i UX,
- strategia content marketingu i storyteling.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00
- so: 09:00 - 13:00