Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Zrozumiesz proces kreowania marki i wprowadzania jej na rynek.
- Dowiesz się, jak projektować i budować relacje organizacji z klientem.
- Poznasz właściwe narzędzia budowy i realizacji kampanii reklamowej w internecie i dopasujesz do niej odpowiednie kanały promocji.
- Dowiesz się, jak analizować i oceniać zjawiska wpływające na proces kreowania wizerunku organizacji w internecie.
- Dowiesz się, jak kreować kampanie marketingowe w sieci.
- Poznasz aplikacje mobilne wykorzystywane w działaniach marketingowych.
- Zrozumiesz specyfikę zachowania konsumentów w sieci.
- Dowiesz się, jak efektywnie tworzyć i zarządzać dystrybucją treści w mediach społecznościowych oraz jak optymalizować strony internetowe z uwzględnieniem algorytmów wyszukiwarki Google.
- Poznasz specyfikę handlu i problematykę zarządzania sprzedażą na różnych rynkach.
- Zdobędziesz umiejętności w zakresie planowania i prowadzenia badań marketingowych.
- Nauczysz się analizować rynki i zachowania klientów.
Praca dla Ciebie:
- specjalist(k)a ds. marketingu
- specjalist(k)a SEM/SEO
- specjalist(k)a ds. marketingu internetowego
- analityk/czka internetowy/a
- specjalist(k)a w agencjach kreatywnych współpracujących z sektorem innowacyjnych technologii
- specjalist(k)a ds. mediów interaktywnych
- social media manager
- e-commerce manager.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
E-marketing jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin. Towarzyszy temu równie prężny rozwój e-commerce. Internet stanowi poważne narzędzie biznesowe firm, służące do realizacji procesów zakupowych i sprzedażowych, wymiany informacji, rozliczeń finansowych, promocji, poszukiwania dostawców i pracowników. Wykorzystywany jest też do budowania przewagi konkurencyjnej i zwiększania efektywności działania. Rosnąca rola internetu w procesach decyzyjnych konsumentów wymaga wypracowania nowych modeli biznesu i innowacyjnego posługiwania się nim w procesach kreowania marek i produktów, ich dystrybucji oraz komunikacji marketingowej.
- Według Harvard Business Review ponad 90% sprzedawców uważa, że szybkość odpowiedzi na zapytania klientów jest kluczowa dla sukcesu sprzedażowego.
- Według Forbes ponad 60% klientów uważa, że indywidualne podejście do ich potrzeb jest kluczowe dla udanej sprzedaży.
- Według Salesforce ponad 70% klientów uważa, że dostarczenie spersonalizowanej treści jest kluczowe dla budowania relacji z klientami.
- Według HubSpot ponad 70% klientów uważa, że pozytywne doświadczenie z obsługą klienta wpływa na ich decyzję zakupową.
- Według Salesforce ponad 80% klientów uważa, że doświadczenie klienta jest równie ważne jak sam produkt.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 29 listopada, zyskujesz:
- 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 345 zł/mies.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 304 zł/mies.
Program studiów
Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Informacji i Rekrutacji studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74
85-719 Bydgoszcz
- pn: 08:00 - 16:00
- wt: 10:00 - 17:00
- śr: 08:00 - 16:00
- cz: 10:00 - 16:00
- pt: 08:00 - 15:00