Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Poznasz instrumenty i techniki merchandisingowe oraz dowiesz się, w jaki sposób wspierać działania marketingowe.
- Pogłębisz wiedzę na temat metod projektowania produktów i usług.
- Zrozumiesz rolę instrumentów marketingowych w działaniu na rzecz aktywizacji sprzedaży.
- Poznasz istotę, strukturę i hierarchię rozwoju przedsiębiorstw handlowych.
- Rozróżnisz typy klientów i z łatwością dostosujesz formę i treść komunikacji do ich potrzeb.
- Poznasz i zastosujesz w praktyce techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
- Poznasz i efektywnie wykorzystasz podstawowe instrumenty marketingu mix.
- Dowiesz się, jakie elementy i funkcje układu nerwowego człowieka są zaangażowane w proces podejmowania decyzji zakupowych.
- Nauczymy Cię, jak wykorzystać narzędzia marketingowe, do prowadzenia skutecznej sprzedaży.
- Zdobędziesz umiejętność planowania i prowadzenia badań marketingowych.
Studia hybrydowe
- Zajęcia ćwiczeniowe zrealizujesz na uczelni, a wykłady – online, na platformie MS Teams, w czasie których z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). Dodatkowo skorzystasz z materiałów zamieszczanych na platformie Moodle, w dogodnym dla Ciebie czasie (asynchronicznie).
- Lektoraty oraz seminaria dyplomowe, które odbywają się w wybrane piątki (w godzinach popołudniowych i wieczornych), również są realizowane w formule zdalnej (online).
Praca dla Ciebie
- specjalist(k)a w dziale sprzedaży firmy produkcyjnej, usługowej lub handlowej
- specjalist(k)a ds. marketingu i handlu
- menedżer/ka marketingu
- specjalist(k)a w agencjach kreatywnych współpracujących z sektorem innowacyjnych technologii
- specjalist(k)a ds. sprzedaży
- specjalist(k)a ds. kluczowych klientów (key account manager)
- doradca/czyni klienta
- doradca/czyni ds. wizerunku
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Rozwój technologii i zmiana w procesie myślowym nie pozostają bez wpływu na obowiązujące standardy w procesie sprzedażowym. Wcześniej stosowane techniki przestają przynosić oczekiwane rezultaty. Należy znaleźć nowy – skuteczny – sposób na dotarcie do potencjalnych klientów. Z tego względu warto wiedzieć, jakie innowacje w sprzedaży zyskują obecnie na znaczeniu.
- Według Harvard Business Review ponad 90% sprzedawców uważa, że szybkość odpowiedzi na zapytania klientów jest kluczowa dla sukcesu sprzedażowego.
- Według Forbes ponad 60% klientów uważa, że indywidualne podejście do ich potrzeb jest kluczowe dla udanej sprzedaży.
- Według Salesforce ponad 70% klientów uważa, że dostarczenie spersonalizowanej treści jest kluczowe dla budowania relacji z klientami.
- Według HubSpot ponad 70% klientów uważa, że pozytywne doświadczenie z obsługą klienta wpływa na ich decyzję zakupową.
- Według Salesforce ponad 80% klientów uważa, że doświadczenie klienta jest równie ważne jak sam produkt.
Program studiów
Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.