Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Poznasz techniki sprzedaży pośredniej i bezpośredniej.
- Zdobędziesz wiedzę z zakresu typologii klienta.
- Opanujesz techniki psychologii sprzedaży.
- Nauczymy Cię obsługi programów i aplikacji wspierających sprzedaż.
- Zdobędziesz wiedzę na temat budowy i wspierania struktur handlowych.
- Nauczymy Cię prowadzenia negocjacji.
- Pogłębisz swoją wiedzę na temat metod projektowania produktów i usług.
- Zrozumiesz rolę instrumentów marketingowych w działaniu na rzecz aktywizacji sprzedaży. Poznasz istotę, strukturę i hierarchię rozwoju przedsiębiorstw handlowych.
- Nauczymy Cię rozróżniać typy klientów i z łatwością dostosujesz formę i treść komunikacji do ich potrzeb.
- Poznasz i zastosujesz w praktyce techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Praca dla Ciebie:
- specjalist(k)a ds. sprzedaży
- lider/ka zespołu sprzedażowego
- doradca/czyni klienta
- reprezentant/ka firmowy
- specjalist(k)a ds. eksportu
- menedżer/ka produktu
- specjalist(k)a ds. kluczowych klientów (key account manager)
- własna działalność gospodarcza (wykorzystywanie wiedzy i umiejętności)
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- w trakcie nauki otrzymasz profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej
- program kształcenia został przygotowany z ekspertami, którzy na co dzień zajmują się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
- odwieczna rywalizacja działów marketingu i sprzedaży nigdy nie wychodzi na dobre przedsiębiorstwu, które staje się ofiarą niezrozumienia potrzeb pracowników handlu i promocji.
- Skuteczne strategie pozyskiwania klientów wymagają stałego dostosowywania się do zmieniających się trendów i oczekiwań rynku.
- Rozwój technologii i zmiana w procesie myślowym są kluczowe w obowiązujących standardach procesów sprzedażowych.
- Wcześniej stosowane techniki przestają przynosić oczekiwane rezultaty. Należy znaleźć nowy - skuteczny - sposób na dotarcie do potencjalnych klientów. Skuteczne strategie pozyskiwania klientów wymagają stałego dostosowywania się do zmieniających się trendów i oczekiwań rynku.
- W dobie mediów społecznościowych, obecność na platformach takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn jest kluczowa. Dowiesz się, jak budować markę, tworzyć angażujący content i efektywnie komunikować się z potencjalnymi klientami.
- E-mail marketing pozostaje jednym z najskuteczniejszych narzędzi do utrzymania stałego kontaktu z klientami i pozyskiwania nowych.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
do 29 listopada
czesne już od
379 zł
345 zł
miesięcznie
Zapisując się do 29 listopada, zyskujesz:
- 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 345 zł/mies.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 304 zł/mies.
Program studiów
Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Informacji i Rekrutacji studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74
85-719 Bydgoszcz
E-mail:
rekrutacja@bydgoszcz.merito.pl
Infolinia:
52 521 90 08
Godziny otwarcia:
- pn: 08:00 - 16:00
- wt: 10:00 - 17:00
- śr: 08:00 - 16:00
- cz: 10:00 - 16:00
- pt: 08:00 - 15:00