Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Poznasz techniki sprzedaży pośredniej i bezpośredniej.
- Zdobędziesz wiedzę z zakresu typologii klienta.
- Opanujesz techniki psychologii sprzedaży.
- Nauczymy Cię obsługi programów i aplikacji wspierających sprzedaż.
- Zdobędziesz wiedzę na temat budowy i wspierania struktur handlowych.
- Nauczymy Cię prowadzenia negocjacji.
- Pogłębisz swoją wiedzę na temat metod projektowania produktów i usług.
- Zrozumiesz rolę instrumentów marketingowych w działaniu na rzecz aktywizacji sprzedaży. Poznasz istotę, strukturę i hierarchię rozwoju przedsiębiorstw handlowych.
- Nauczymy Cię rozróżniać typy klientów i z łatwością dostosujesz formę i treść komunikacji do ich potrzeb.
- Poznasz i zastosujesz w praktyce techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

Studia hybrydowe
- Zajęcia ćwiczeniowe zrealizujesz na uczelni, a wykłady – online, na platformie MS Teams, w czasie których z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). Dodatkowo skorzystasz z materiałów zamieszczanych na platformie Moodle, w dogodnym dla Ciebie czasie (asynchronicznie).
- Lektoraty oraz seminaria dyplomowe, które odbywają się w wybrane piątki (w godzinach popołudniowych i wieczornych), również są realizowane w formule zdalnej (online).

Praca dla Ciebie:
- specjalist(k)a ds. sprzedaży
- lider/ka zespołu sprzedażowego
- doradca/czyni klienta
- reprezentant/ka firmowy
- specjalist(k)a ds. eksportu
- menedżer/ka produktu
- specjalist(k)a ds. kluczowych klientów (key account manager)
- własna działalność gospodarcza (wykorzystywanie wiedzy i umiejętności)

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- W trakcie nauki otrzymasz profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej.
- Program kształcenia został przygotowany z ekspertami, którzy na co dzień zajmują się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
- Przekonasz się, jak rozwój technologii zmienia myślenie i podejście do obowiązujących standardów w procesach sprzedażowych.
- W dobie mediów społecznościowych, obecność na platformach takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn jest kluczowa. Na tych studiach dowiesz się, jak budować markę, tworzyć angażujący content i efektywnie komunikować się z potencjalnymi klientami.
- E-mail marketing nadal pozostaje jednym z najskuteczniejszych narzędzi do utrzymania stałego kontaktu z klientami i pozyskiwania nowych. O tym też będziesz się uczyć na tej specjalności.

Nie czekaj, zapisz się już teraz!
do 24 kwietnia
czesne już od
379 zł
312 zł
miesięcznie
Zapisując się do 24 kwietnia, zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 379 zł/mies.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 379 zł/mies.
Program studiów
Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Informacji i Rekrutacji studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
Uwaga! W dniach 01-03.05.2025 r. biuro będzie zamknięte.
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74
85-719 Bydgoszcz
E-mail:
rekrutacja@bydgoszcz.merito.pl
Godziny otwarcia:
- pn-wt: 08:00 - 16:00
- śr: 08:00 - 17:00
- cz: 08:00 - 16:00
- pt: 08:00 - 15:00