Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Poznasz techniki sprzedaży pośredniej i bezpośredniej. 
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu typologii klienta. 
  • Opanujesz techniki psychologii sprzedaży. 
  • Nauczymy Cię obsługi programów i aplikacji wspierających sprzedaż. 
  • Zdobędziesz wiedzę na temat budowy i wspierania struktur handlowych. 
  • Nauczymy Cię prowadzenia negocjacji. 
  • Pogłębisz swoją wiedzę na temat metod projektowania produktów i usług. 
  • Zrozumiesz rolę instrumentów marketingowych w działaniu na rzecz aktywizacji sprzedaży. Poznasz istotę, strukturę i hierarchię rozwoju przedsiębiorstw handlowych. 
  • Nauczymy Cię rozróżniać typy klientów i z łatwością dostosujesz formę i treść komunikacji do ich potrzeb.  
  • Poznasz i zastosujesz w praktyce techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej. 
lic_sesjalato_5

Praca dla Ciebie:

  • specjalist(k)a ds. sprzedaży 
  • lider/ka zespołu sprzedażowego 
  • doradca/czyni klienta 
  • reprezentant/ka firmowy 
  • specjalist(k)a ds. eksportu 
  • menedżer/ka produktu 
  • specjalist(k)a ds. kluczowych klientów (key account manager) 
  • własna działalność gospodarcza (wykorzystywanie wiedzy i umiejętności)   

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • w trakcie nauki otrzymasz  profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej
  • program kształcenia został przygotowany z ekspertami, którzy na co dzień zajmują się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
  • odwieczna rywalizacja działów marketingu i sprzedaży nigdy nie wychodzi na dobre przedsiębiorstwu, które staje się ofiarą niezrozumienia potrzeb pracowników handlu i promocji.
lic_sesjalato_9
  • Skuteczne strategie pozyskiwania klientów wymagają stałego dostosowywania się do zmieniających się trendów i oczekiwań rynku. 
  • Rozwój technologii i zmiana w procesie myślowym są kluczowe w obowiązujących standardach procesów sprzedażowych.  
  • Wcześniej stosowane techniki przestają przynosić oczekiwane rezultaty. Należy znaleźć nowy - skuteczny - sposób na dotarcie do potencjalnych klientów. Skuteczne strategie pozyskiwania klientów wymagają stałego dostosowywania się do zmieniających się trendów i oczekiwań rynku. 
  • W dobie mediów społecznościowych, obecność na platformach takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn jest kluczowa. Dowiesz się, jak budować markę, tworzyć angażujący content i efektywnie komunikować się z potencjalnymi klientami. 
  • E-mail marketing pozostaje jednym z najskuteczniejszych narzędzi do utrzymania stałego kontaktu z klientami i pozyskiwania nowych. 
dietetyka kliniczna

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 29 listopada
czesne już od
379 zł
345 zł
miesięcznie

Zapisując się do 29 listopada, zyskujesz:

  • 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.


Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 345 zł/mies.

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.


Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 304 zł/mies.

Program studiów

Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.

Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Informacji i Rekrutacji studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74
85-719 Bydgoszcz

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr: 08:00 - 16:00
  • cz: 10:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF