Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Opanujesz tajniki kreowania pozytywnych emocji wokół marki. 

  • Poznasz aspekty prawne i społeczno-kulturalne w budowaniu marki.  

  • Nauczysz się budować oraz analizować pozycję marki na rynku, aby zapewnić dobre relacje pomiędz producentem a klientem. 

  • Dowiesz się, jakie korzyści płyną z dbania o markę osobistą i jaką rolę odgrywa marka w biznesie. 

  • Nauczysz się, w jaki sposób zarządzać marką na różnych poziomach: osobistym, produktowym, korporacyjnym. 

  • Poznasz nowe trendy i sposób zastosowania ich w budowaniu marki i komunikacji marketingowej. 

  • Poznasz techniki marketingowe, które pozwolą Ci wprowadzić markę na rynek. 

  • Nauczymy Cię dbać o pozytywny wizerunek marki.

  • Poznasz sposoby na budowanie relacji z klientami i społecznością. 

  • Nauczymy Cię  tworzyć spójną komunikację związanej z marką. 

lic_sesjalato_26

Praca dla Ciebie:

  • właściciel/ka firmy działającej w branży marketingowej 
  • specjalist(k)a w agencji reklamowej lub marketingowej 
  • brand menedżer 
  • specjalist(k)a w dziale marketingu 
  • Brand Manager 
  • Client Partner 
  • lider/ka zespołu sprzedażowego 
  • menadżer/ka zespołu 
  • doradca/czyni klienta 
  • specjalist(k)a ds. sprzedaży 
  • specjalist(k)a ds. promocji marki 
  • Project Manager 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Specjalność została przygotowana z myślą o osobach zainteresowanych procesami kreowania i zarządzania marką. Celem jest kształcenie brand managerów, odpowiedzialnych za powodzenie rynkowe marki- osób koordynujących działania związane z planowaniem, organizacją, wdrażaniem i kontrolą przedsięwzięć w tym zakresie. 

 

Marka jest bardzo istotnym instrumentem komunikowania się przedsiębiorstwa z klientami. Ma duże znaczenie, jeśli istnieje potrzeba wyróżnienia produktu spośród produktów konkurencyjnych – zwłaszcza w Internecie. Na zajęciach dowiesz się, jaką rolę w biznesie pełni marka, co wnosi do firmy i co dzięki niej przedsiębiorstwo zyskuje. Poznasz korzyści, jakie daje marka personalna i jak stworzyć brand doskonały. 

lic_sesjalato_8
  • Marka to efekt dobrego pomysłu umiejętnie wprowadzonego w życie, a skuteczny branding, w tym branding osobisty (personal branding), nabiera coraz większego znaczenia. 
  • Współcześnie funkcjonuje bardzo dużo definicji marki. Ogólnie, można podzielić je na dwie zasadnicze grupy, zawierające w sobie wiele definicji, jedna przedstawia pojęcie z punktu widzenia sprzedawcy/wytwórcy a druga nabywcy. 
  • Utrzymanie przewagi konkurencyjnej danej marki wymaga ciągłego reagowania na zmiany, które zachodzą w jego otoczeniu. 
  • W dobie mediów społecznościowych, obecność na platformach takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn jest kluczowa. Dowiesz się, jak budować markę, tworzyć angażujący content i efektywnie komunikować się z potencjalnymi klientami. 
  • E-mail marketing pozostaje jednym z najskuteczniejszych narzędzi do utrzymania stałego 

kontaktu z klientami i pozyskiwania nowych. 

dr Magdalena Kucińska-Głogowska

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Informacji i Rekrutacji studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

Uwaga ! Przerwa Świąteczna, Biuro Rekrutacji będzie nieczynne od 23.12.2024 do 01.01.2025

Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74
85-719 Bydgoszcz

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr: 08:00 - 16:00
  • cz: 10:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF