Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
-
Opanujesz tajniki kreowania pozytywnych emocji wokół marki.
-
Poznasz aspekty prawne i społeczno-kulturalne w budowaniu marki.
-
Nauczysz się budować oraz analizować pozycję marki na rynku, aby zapewnić dobre relacje pomiędz producentem a klientem.
-
Dowiesz się, jakie korzyści płyną z dbania o markę osobistą i jaką rolę odgrywa marka w biznesie.
-
Nauczysz się, w jaki sposób zarządzać marką na różnych poziomach: osobistym, produktowym, korporacyjnym.
-
Poznasz nowe trendy i sposób zastosowania ich w budowaniu marki i komunikacji marketingowej.
-
Poznasz techniki marketingowe, które pozwolą Ci wprowadzić markę na rynek.
-
Nauczymy Cię dbać o pozytywny wizerunek marki.
-
Poznasz sposoby na budowanie relacji z klientami i społecznością.
-
Nauczymy Cię tworzyć spójną komunikację związanej z marką.
Praca dla Ciebie:
- właściciel/ka firmy działającej w branży marketingowej
- specjalist(k)a w agencji reklamowej lub marketingowej
- brand menedżer
- specjalist(k)a w dziale marketingu
- Brand Manager
- Client Partner
- lider/ka zespołu sprzedażowego
- menadżer/ka zespołu
- doradca/czyni klienta
- specjalist(k)a ds. sprzedaży
- specjalist(k)a ds. promocji marki
- Project Manager
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Specjalność została przygotowana z myślą o osobach zainteresowanych procesami kreowania i zarządzania marką. Celem jest kształcenie brand managerów, odpowiedzialnych za powodzenie rynkowe marki- osób koordynujących działania związane z planowaniem, organizacją, wdrażaniem i kontrolą przedsięwzięć w tym zakresie.
Marka jest bardzo istotnym instrumentem komunikowania się przedsiębiorstwa z klientami. Ma duże znaczenie, jeśli istnieje potrzeba wyróżnienia produktu spośród produktów konkurencyjnych – zwłaszcza w Internecie. Na zajęciach dowiesz się, jaką rolę w biznesie pełni marka, co wnosi do firmy i co dzięki niej przedsiębiorstwo zyskuje. Poznasz korzyści, jakie daje marka personalna i jak stworzyć brand doskonały.
- Marka to efekt dobrego pomysłu umiejętnie wprowadzonego w życie, a skuteczny branding, w tym branding osobisty (personal branding), nabiera coraz większego znaczenia.
- Współcześnie funkcjonuje bardzo dużo definicji marki. Ogólnie, można podzielić je na dwie zasadnicze grupy, zawierające w sobie wiele definicji, jedna przedstawia pojęcie z punktu widzenia sprzedawcy/wytwórcy a druga nabywcy.
- Utrzymanie przewagi konkurencyjnej danej marki wymaga ciągłego reagowania na zmiany, które zachodzą w jego otoczeniu.
- W dobie mediów społecznościowych, obecność na platformach takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn jest kluczowa. Dowiesz się, jak budować markę, tworzyć angażujący content i efektywnie komunikować się z potencjalnymi klientami.
- E-mail marketing pozostaje jednym z najskuteczniejszych narzędzi do utrzymania stałego
kontaktu z klientami i pozyskiwania nowych.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Informacji i Rekrutacji studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
Uwaga ! Przerwa Świąteczna, Biuro Rekrutacji będzie nieczynne od 23.12.2024 do 01.01.2025
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74
85-719 Bydgoszcz
- pn: 08:00 - 16:00
- wt: 10:00 - 17:00
- śr: 08:00 - 16:00
- cz: 10:00 - 16:00
- pt: 08:00 - 15:00