Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Planowania i realizowania działań marketingowych i public relations zgodnych z trendami, między innymi marketing internetowy.
- Nowoczesnych technik sprzedaży, promocji, merchansidingu.
- Budowania i prezentacji konkurencyjnej oferty sprzedażowej.
- Rozróżniania i wykorzystywania strategii marketingowych, wizerunkowych, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Budowania więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami.
- Zagadnień związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
- Sposobów rozwijania kompetencji przywódczych.
Wiedzę i umiejętności ze studiów magisterskich uzupełniasz i rozwijasz o te, które zyskujesz na studiach podyplomowych. To, w jakim obszarze się rozwiniesz, zależy od Ciebie. Wybierz coś dla siebie spośród proponowanych kierunków studiów podyplomowych:
- Analityk finansowy
- Business English - studia w j. angielskim
- Controlling w praktyce
- Kadry i płace
- Menedżer projektu
- Menedżer sprzedaży
- Prawo dla menedżera
- Podatki w praktyce
- Trening menadżerski
- Zarządzanie przedsiębiorstwem transportowym.
Studia hybrydowe
- Zajęcia ćwiczeniowe zrealizujesz na uczelni, a wykłady – online, na platformie MS Teams, w czasie których z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). Dodatkowo skorzystasz z materiałów zamieszczanych na platformie Moodle, w dogodnym dla Ciebie czasie (asynchronicznie).
- Lektoraty oraz seminaria dyplomowe, które odbywają się w wybrane piątki (w godzinach popołudniowych i wieczornych), również są realizowane w formule zdalnej (online).
Praca dla Ciebie:
- dyrektor/prezes ds. marketingu, sprzedaży
- kierownik działu sprzedaży i marketingu
- key account manager
- przedstawiciel handlowy
- menedżer produktu, marki, sprzedaży
- specjalista ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży
- specjalista ds. kreowania wizerunku
- rzecznik prasowy
- pracownik agencji reklamowej.
Opinie
"Przyjechałam do Polski, bo na Ukrainie nie znalazłam interesującego mnie kierunku ze specjalnością PR. Prowadzę bloga, piszę artykuły oraz teksty dla innych portali, dlatego rozwój w tym akurat kierunku jest mi bardzo potrzebny i ważny dla mnie. W przyszłości chciałabym zostać specjalistką ds. PR, natomiast teraz pracuję w jednej ze znanych sieciówek sportowych. Dzięki temu mogę opłacić studia i mieć pieniądze na swoje wydatki".
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Nad tym, czego będziesz się uczyć na tej specjalności będzie pilnowała Agencja Marketingowa Tandem, która jest naszym partnerem merytorycznym. Firma działa w obszarze marketingu od blisko 20 lat, zajmuje się kreowaniem wizerunku małych i dużych firm na terenie całego kraju, prowadzi badania marketingowe, tworzy kampanie promocyjne, organizuje imprezy, zapobiega i rozwiązuje sytuacje kryzysowe w firmach. Jej eksperci współtworzyli program specjalności, a swoją praktyczną wiedzą i doświadczeniem dzielić się będą także ze studentami Uniwersytetu WSB Merito.
Duża konkurencja na rynku zmusza przedsiębiorstwa do poszukiwania nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania i marketingu. Wyraźnie rośnie znaczenie i skuteczność nowoczesnych metod technik zarządzania przedsiębiorstwem. Wzrasta także zapotrzebowanie na pracowników, którzy posiadają umiejętność interdyscyplinarnego spojrzenia na przedsiębiorstwo i postawienia właściwej holistycznej diagnozy. Tę umiejętność rozwija kontakt z praktykami, którzy są prowadzącymi zajęcia ze studentami.
Kierunki studiów podyplomowych do wyboru
Program studiów
Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe, indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.
W trakcie studiów będziesz realizować również program wybranych studiów podyplomowych.
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Informacji i Rekrutacji studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
Uwaga ! Przerwa Świąteczna, Biuro Rekrutacji będzie nieczynne od 23.12.2024 do 01.01.2025
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74
85-719 Bydgoszcz
- pn: 08:00 - 16:00
- wt: 10:00 - 17:00
- śr: 08:00 - 16:00
- cz: 10:00 - 16:00
- pt: 08:00 - 15:00