Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Rozwiniesz umiejętności w zakresie zarządzania innowacyjnym przedsiębiorstwem i jego finansami
- Dowiesz się czym jest marketing sensoryczny
- Pogłębisz wiedzę na temat customer experience oraz product desing
- Poznasz metody i techniki perswazji i wywierania wpływu
- Nabędziesz zaawansowaną wiedzę o narzędziach stosowanych w innowacyjnej firmie
Studia hybrydowe
Zajęcia ćwiczeniowe zrealizujesz na uczelni, a wykłady – online, na platformie MS Teams, w czasie których z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). Dodatkowo skorzystasz z materiałów zamieszczanych na platformie Moodle, w dogodnym dla Ciebie czasie (asynchronicznie).
Praca dla Ciebie
- dyrektor działu sprzedaży w firmie produkcyjnej, usługowej lub handlowej
- specjalista w agencjach kreatywnych współpracujących z sektorem innowacyjnych technologii
- we własnym sklepie internetowym
- w dużych przedsiębiorstwach rozwijających handel w formie elektronicznej