Od ponad 10 lat zajmuje się PR’em i marketingiem. Na co dzień Kierownik ds. Komunikacji i PR w największej w Polsce multiagencji ubezpieczeniowej - CUK Ubezpieczenia. Jest współpomysłodawcą i członkiem zarządu Stowarzyszenia Przyjaciele Marketingu. Bywa również konferansjerem na eventach firmowych. Uwielbia wyzwania i czerpie inspiracje z nowych doświadczeń - sama inspiruje. Laureatka konkursu Harper’s Bazaar Polska - Evoque - I'm on the move! Projektu zrzeszającego kobiety, które aktywizują swoje otoczenie i inicjują pozytywne zmiany wokół siebie. Prywatnie matka trójki dzieci i właścicielka charta angielskiego.
W 2001 roku ukończyła amerykańskie liceum ogólnokształcące Ingraham High School w Seattle. W 2006 roku obroniła tytuł magistra na Wydziale Prawa i Administracji na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W 2016 ukończyła studia podyplomowe Executive Marketing na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu. Opiekunka merytoryczna kierunku studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito: Nowoczesny Marketing.
Doświadczona manager marketingu, uwielbiająca nietypowe wyzwania i nieznająca słowa „niemożliwe!”. Twórczyni butikowej agencji marketingowej KHS, specjalizującej się w długofalowej współpracy z topowymi markami oczekującymi najwyższego profesjonalizmu i błyskawicznej obsługi.
Spośród nad wyraz wyróżniających się projektów współtwórczyni pierwszego w Europie małego konceptu retailowego „Volkswagen Home” oraz lider rozwoju marketingu rolniczego w Polsce.
Wyznając zasadę, iż Klient jest zawsze na pierwszym miejscu, w nocy o północy potrafi wyczarować jednorożca. Niezwykle skuteczna i sfokusowana na zadaniu.
W swojej ścieżce zawodowej od początku dbająca o równowagę zawodową, między innymi działając charytatywnie na rzecz dzieci potrzebujących uśmiechu i odskoczni od codzienności.
Kierownik trade marketingu w CUK Ubezpieczenia, ogólnopolskiej multiagencji ubezpieczeniowej, stawiającej na nowoczesne rozwiązania technologiczne i kompleksową ochronę Polaków. Tworzy procesy marketingowe rozwijające sieć sprzedaży stacjonarnej. W swojej codziennej pracy wspiera rozwój największej sieci franczyz multiagencyjnych. Do tej pory nadzorował powstawanie ponad 300 placówek ubezpieczeniowych w całej Polsce. Poza etatem rozwija własne pomysły jako prezes Stowarzyszenia Przyjaciele Marketingu oraz tworzy platformę onlajnową dla miłośników sportu. W życiu kieruje się podejściem out of the box.
Strateg biznesowy, ekspertka employer brandingu, prezeska czystasprawa24.pl, wykładowczyni Uniwersytetu WSB Merito.
Na co dzień pomaga firmom w budowaniu ich marki pracodawcy oraz strategii biznesowej. Jej praca, poparta latami praktyki dotyczącej zagadnień HR-owych oraz marketingowych, to konsultacje i szkolenia, które mają na celu pobudzenie design thinking, pracy zespołowej. Te - w efekcie - owocują nowymi pomysłami i ciekawymi kreacjami w różnych kanałach komunikacji. Doradza i szkoli zarówno duże firmy, jak i jednoosobowe działalności. Praktyk biznesu prowadząca firmę usługową, platformę sprzedaży online sprzętu specjalistycznego oraz właścicielka agencji consultingowej. Na zajęciach powtarza: Dobry pomysł to nie wszystko, a marketing to morze możliwości, …w którym można utonąć. Lepiej więc, wypływając w morze, umieć pływać.
Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym – ma dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach (głównie w radiu) i w PR-ze. Jest trenerem oraz konsultantem ds. public relations i marketingu internetowego. Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla małych i średnich firm. Działania obejmują budowanie wizerunku zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w mediach społecznościowych, komunikację marketingową oraz content marketingową. Dużą część jej działań zajmuje marketing internetowy, z naciskiem na media społecznościowe. Prowadzi szkolenia, konsultacje oraz wykłady.
Jest także autorką Positivemind Podcast, w którym dzieli się swoją wiedzą dotyczącą budowania marek osobistych.
Mówca, wykładowca akademicki, doradca zarządów. Instruktor w obszarze komunikacji z elementami przywództwa w Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Absolwentka Universite d’Angers i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Specjalizuje się w narzędziach i strategiach zarządzania reputacją osobistą i organizacji. Wypowiada się jako ekspert w zakresie renomy i wiarygodności marki w magazynach branżowych i programach telewizyjnych. Autorka książki „Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu.” i „Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji.”
Social Media:
Instagram: @WilmanowiczEwa
Twitter: @WilmanowiczEwa
Facebook: @WilmanowiczEwa
Account Manager w prężnie działającej agencji marketngowej. Doświadczenie zdobywała pracując zarówno w Działach Marketingu po stronie klienta, jak i w ramach współpracy z agencjami reklamowymi. Na co dzień dba o zwiększanie poziomu sprzedaży produktów i usług swoich agencyjnych klientów - koordynuje zlecenia promocyjne blisko 50 brandów. Współtworzyła kampanie dla takich marek jak BaByliss Paris, Polpharma, Jim Beam, Maker's Mark, Larios, Auchentoshan, Skyn. Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku socjologia. Obserwatorka i analizatorka środowiska marketingowego, i życia w ogóle. W wolnych chwilach podróżuje albo nadrabia filmowe zaległości.
Psycholog, psycholog biznesu, wykładowca, trener biznesu. Udziałowiec i prokurent spółki La Rosa Profesionales zajmującej się importem i eksportem. Uczestniczyła - jako wystawca i doradca produktowy - w największych międzynarodowych targach handlowych – GuangZhou (Chiny), Bolonia (Włochy), Birmingham (Wielka Brytania). Doświadczenie zdobywała, studiując i prowadząc badania w Wielkiej Brytanii, na University of London, University of Leeds, Warwick University w Coventry i University of Surrey w Guildford. Posiada certyfikat TSR, Racjonalnej Terapii Zachowania, społecznej odpowiedzialności biznesu CSR.
Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.
Absolwent studiów wyższych zaawansowanego marketingu w Wielkiej Brytanii, specjalista ds. marketingu internetowego, obecnie w końcowej fazie studiów doktorskich w zakresie marketingu i ekonomii ze specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych. Konsultant i analityk z zamiłowaniem do tematyki cyfryzacji i automatyzacji firmy. Ma na swoim koncie ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie marketingu cyfrowego po stronie agencji interaktywnych oraz liczne osiągnięcia w rozwoju wielorakich biznesów online, a także publikacje naukowe. Współpracował z takimi markami, jak Discovery Channel, Real czy Laura Ashley.
Współzałożyciel cyfrowej agencji marketingowej w Wielkiej Brytanii obsługującej klientów w Europie i Azjii na rynkach: retail, e-commerce, medycyny estetycznej, telekomunikacji i innych.
Zagorzały motocyklista z zamiłowaniem do sportu i sprzętu komputerowego. Aspirujący instruktor jazdy na motocyklu.
Tematyka pracy doktorskiej – zaufanie do marki w reklamie w mediach społecznościowych.
Doświadczony PR i Social Media Manager. Od ponad 15 lat zajmuje się zawodowo kontaktami z mediami oraz digital marketingiem. Pracowała dla GlobalLogic (Hitachi Group), Mall Group należącej do grona największych galerii handlowych online w rejonie CEE, T-mobile Nowe Horyzonty – międzynarodowego festiwalu filmowego oraz w Grupie Allegro dla jednego z największych serwisów e-commerce w Polsce – Ceneo.pl. Prowadziła również własną agencję, realizując działania PR dla Przelewy24, Fundacji Medicover czy Kolejkowa.
Wcześniej - przez lata - zdobywała szerokie doświadczenie z zakresu digital PR-u (w tym social media), pracując dla takich marek, jak Volkswagen Polska, Poczta Polska, Uroda Polska, Euro-tax, ERIF, ZIBI czy Volkswagen Bank direct. W swoim portfolio ma także pracę dla Kreacja Pro Andrzeja Pągowskiego, Beaty Śniechowskiej – zwyciężczyni MasterChefa, Szymona Brodziaka, Katarzyny Bosackiej, Wings Properties, mPay czy Legimi. Mieszkając w Wielkiej Brytanii, tworzyła dział administracji Prime Time Recruitment oraz Nottingham Trent University. Jest współautorką raportu „Bezpieczeństwo i zaufanie – filary polskiego e-commerce” oraz ekspertem PR Trend Booka. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka Nauk Społecznych (spec. Komunikowanie międzynarodowe), Anglistyki oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. Kontakty z mediami) na Uniwersytecie Wrocławskim. Studiowała na Uniwersytecie Nova w Lizbonie i Uniwersytecie Georgia Southern w USA. Jest wykładowcą akademickim na Uniwersytecie WSB Merito (MBA Business Trends) oraz SWPS (social media). W wolnych chwilach zgłębia tajniki rzemiosła i "wyprowadza się" w góry.
Radca prawny, absolwent studiów prawniczych na UMK. Ukończył także studia podyplomowe na kierunku nowoczesny marketing na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu oraz studia z zakresu prawa upadłościowego na UAM. Na co dzień zawodowo zaangażowany w zapewnienie bezpieczeństwa prawnego działań marketingowych i reklamowych. Jest specjalistą w zakresie prawa gospodarczego, autorskiego oraz ochrony danych osobowych. Posiada bogate doświadczenie trenerskie. Jest autorem biznesowego wideobloga prawniczego.
Dyrektorka marketingu z ponad 16-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach.
Obecnie zarządza działem marketingu w Polsce i Krajach Bałtyckich w koncernie Kramp. Przeprowadziła rewolucję w marketingu branży rolniczej pokazując, że dzięki nowoczesnemu przywództwu, szerokiej wiedzy oraz niestandardowemu podejściu, można realizować nowoczesny marketing z sukcesem nawet przy niskich budżetach. Laureatka wielu branżowych nagród, w tym 3-krotna zdobywczyni tytułu Dyrektor Marketingu roku. Jej motto: „Żeby zapalać innych samemu trzeba płonąć”.Regional Marketing Leader w IKEA, absolwentka prestiżowego programu CIM advanced diploma w Chartered Institute of Marketing, certyfikowana project managerka.
W swoim podejściu łączy szeroką wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, zarządzania projektami, metodologii design thinking i wielu innych, z praktycznym podejściem pozwalającym na skuteczną realizację nawet bardzo dużych i kompleksowych zadań.
Zdobywała doświadczenie prowadząc niestandardowe, złożone projekty i kampanie marketingowe, tak digitalowe jak i offline, w sieciowych agencjach reklamowych i globalnych markach. W swoim portfolio ma takie brandy jak Coca-Cola, Milka, Carlsberg, Samsung, Huawei.
Prodziekan Uniwersytetu WSB Merito Bydgoszcz. Specjalizuje się w marketingu i zarządzaniu marką, biegła sądowa z zakresu nauk o zarządzaniu, adiunkt, przedsiębiorczyni. Cechuje ją analityczny umysł, szybkie i bardzo dobre opanowanie podejmowanych zadań oraz dobre relacje interpersonalne. "Marketing holistyczny i budowanie marki oraz badania rynkowe - to jest to! Dodatkowo ESG i audyty zrównoważonego rozwoju".
Z pasją łączy świat biznesu z psychologią, zarządzaniem i doświadczeniami klientów. Na co dzień kieruje operacjami sprzedaży w największej w Polsce multiagencji CUK Ubezpieczenia dbając o to, by strategia spotykała się z codzienną efektywnością. Jako współwłaściciel firmy specjalizującej się w budowaniu Customer Experience pomaga organizacjom tworzyć pozytywne i trwałe relacje z Klientami na każdym etapie ich podróży. Ukończył Psychologię Biznesu na WSB Merito w Toruniu, Coaching na WSB Merito w Gdańsku, Zarządzanie oraz Zarządzanie Doświadczeniami Klienta na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Zdobyte kompetencje pozwalają mu lepiej rozumieć potrzeby zarówno zespołów, jak i Klientów. Jego misją jest budowanie środowiska sprzyjającego współpracy i otwartości – zarówno w relacjach biznesowych, jak i w zespołach. Wierzy, że kluczem do sukcesu jest połączenie silnych relacji z efektywnymi procesami, a każda interakcja z Klientem to okazja, by zrobić świetne wrażenie. Poza pracą uwielbia dzielić się wiedzą i prowadzić warsztaty z zakresu komunikacji, współpracy i budowania zespołów.
Reżyser, producent, operator, właściciel www.actionstudio.pl Branżę medialną poznał od podszewki jako dziennikarz radiowy, prezenter, operator kamery, producent telewizyjny. Lata doświadczeń łączy prowadząc Action Studio, czyli dom produkcyjny odpowiedzialny za tworzenie filmów reklamowych, promocyjnych i contentu online. W jego portfolio są realizacje dla m.in. Vogue Arabia, Bayer, Orlen, PKP, Bvlgari, Estee Lauder, FashionTV, Erbud czy Neuca. Wraz z zespołem realizował projekty m.in. w Dubaju, Bahrajnie, Mongolii, Egipcie, RPA, a także w krajach prawie całej Europy Zachodniej. Jak budować markę z wykorzystaniem filmów? Jak tworzyć angażujące treści? Jak współpracować agencjami? Jak przygotować brief dla wykonawcy? Jakub zna odpowiedzi na te pytania.
Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz kierunku Journalism and Social Communication na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Obecnie zajmuje stanowisko Head of Concept w domu produkcyjnym KeyStory, a od 2017 roku prowadzi działalność copy/taste. Copywritingiem i komunikacją zajmuje się od ponad dekady. W swojej karierze pracowała zarówno z globalnymi korporacjami, niewielkimi przedsiębiorstwami, jak i organizacjami pozarządowymi. Doświadczenie zdobywała zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta. Autorka audioserialu "Sprawa Rusałki" dostępnego na platformie Audioteka.pl (wyróżnienie dla scenariusza w konkursie Papaya Young Creators 2022) oraz dramatu "Dzieci z Byleby" (półfinał Gdyńskiej Nagrody Dramaturgicznej 2023).