Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu.
Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją. Właściciel marki "Dobrze Powiedziane", konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Organizuje warsztaty z wystąpień publicznych, public relations, media relations, budowania marki osobistej oraz zarządzania kryzysami, które tworzą program "Korepetycje z pewności siebie". Poprowadził blisko tysiąc wydarzeń. Promotor cyklicznych spotkań ze studentami, podczas których przekazuje wiedzę o przemyśle spotkań oraz jego znaczeniu dla marketingu miejsc. Obecnie Head of Content & Public Relations RMF Classic Plus. Wieloletni rzecznik i członek dyrekcji Krakowskiego Biura Festiwalowego - największej w Polsce instytucji łączącej kulturę z biznesem. Gra na skrzypcach, porusza się na rowerze i elektrycznej hulajnodze, kiedy tylko pozwala na to pogoda. Lubi gruszki, psy, lasy iglaste i markę Volvo.
Psycholog, filolog, terapeuta EMDR, od lat czynnie związana z wiodącymi agencjami reklamowymi, zajmowała się kolejno copywritingiem, grafiką i webdesignem, badaniami marketingowymi, wreszcie projektowaniem kampanii reklamowych. Brała udział w projektowaniu i przygotowaniu kilkudziesięciu kampanii reklamowych i społecznych. Prowadziła kursy psychologii reklamy m.in. na Akademii Sztuk Pięknych i w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.