Zapraszamy na bezpłatny wykład online pt. Umiejętność budowania marki od postaw, skuteczne poszukiwanie partnerów i sponsorów, kontakt z mediami.
Wykład odbędzie się za pośrednictwem platformy ZOOM w dniu 16 czerwca br. o godz. 18:00.
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy na ponowne spotkanie z Redaktorem Krzysztofem Łoniewskim w dniu 18 czerwca, godzina 18:00.
Z redaktorem Krzysztofem Łoniewskim o promocji marki rozmawiać będzie dr hab. Michał Kucia, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej, członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingowego.
PROWADZĄCY:
Krzysztof Łoniewski - dziennikarz, redaktor, współtwórca audycji „Biegam, bo lubię” oraz współtwórca największej społecznej akcji biegowej w Polsce o tej samej nazwie. Podczas spotkania podzieli się doświadczeniem w zakresie budowania marki od podstaw.
dr Krzysztof Koj - ekonomista, menedżer, trener i konsultant w zakresie ekonomicznego otoczenia biznesu, negocjacji, sprzedaży, komunikacji oraz obsługi klienta, moderator i facylitator. Dziekan oraz wykładowca Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Dyrektor akademicki programu MBA chorzowskiego wydziału WSB. Adiunkt we Franklin University (Columbus, Ohio, USA). Profesor wizytujący w Modern College of Business and Science (Maskat, Oman). Członek Honorowy Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. (prowadzący 16.06)
dr hab Michał Kucia - doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu serwisów aukcyjnych. Był kierownikiem i wykonawcą w ponad 25 projektach badawczych na rzecz praktyki gospodarczej. Jest autorem lub współautorem kilkunastu publikacji z zakresu handlu elektronicznego oraz internetu w marketingu, w tym m.in. "Produkty i marki w opinii e-konsumentów", „The retail trade in Europe – diagnosis and future prespectives” czy „Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa”. Jest członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingowego. (prowadzący 18.06)
W czasie wydarzenia zostaną omówione m.in.:
- pomysł i powstanie marki
- kluczowe elementy rozwoju marki
- pozyskanie pierwszych sponsorów
- wizja przedsięwzięcia
- trudności na pierwszym etapie rozwoju marki
- umacnianie się marki
- budowa rozpoznawalności marki
- przekonanie o sukcesie oparte o etyczny przekaz przedsięwzięcia
- umiejętność dopasowywania się do zmieniającej się sytuacji na rynku biegowym
- rola relacji międzyludzkich
- rola intuicji na kolejnych etapach przedsięwzięcia
- długofalowa wizja obecności marki na rynku.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, konieczna jest rejestracja: