Zapraszamy na bezpłatny wykład online pt. Umiejętność budowania marki od postaw, skuteczne poszukiwanie partnerów i sponsorów, kontakt z mediami.

 

Wykład odbędzie się za pośrednictwem platformy ZOOM w dniu 16 czerwca br. o godz. 18:00.

 

 

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy na ponowne spotkanie z Redaktorem Krzysztofem Łoniewskim w dniu 18 czerwca, godzina 18:00.

Z redaktorem Krzysztofem Łoniewskim o promocji marki rozmawiać będzie dr hab. Michał Kucia, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej, członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingowego.

 

PROWADZĄCY:

 

Krzysztof Łoniewski -  dziennikarz, redaktor, współtwórca audycji „Biegam, bo lubię” oraz współtwórca największej społecznej akcji biegowej w Polsce o tej samej nazwie. Podczas spotkania podzieli się doświadczeniem w zakresie budowania marki od podstaw.


dr Krzysztof Koj  - ekonomista, menedżer, trener i konsultant w zakresie ekonomicznego otoczenia biznesu, negocjacji, sprzedaży, komunikacji oraz obsługi klienta, moderator i facylitator. Dziekan oraz wykładowca Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Dyrektor akademicki programu MBA chorzowskiego wydziału WSB. Adiunkt we Franklin University (Columbus, Ohio, USA). Profesor wizytujący w Modern College of Business and Science (Maskat, Oman). Członek Honorowy Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. (prowadzący 16.06)

 

dr hab Michał Kucia - doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu serwisów aukcyjnych. Był kierownikiem i wykonawcą w ponad 25 projektach badawczych na rzecz praktyki gospodarczej. Jest autorem lub współautorem kilkunastu publikacji z zakresu handlu elektronicznego oraz internetu w marketingu, w tym m.in. "Produkty i marki w opinii e-konsumentów", „The retail trade in Europe – diagnosis and future prespectives” czy „Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa”. Jest członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingowego. (prowadzący 18.06)

 

W czasie wydarzenia zostaną omówione m.in.:

  • pomysł i powstanie marki 
  • kluczowe elementy rozwoju marki
  • pozyskanie pierwszych sponsorów
  • wizja przedsięwzięcia
  • trudności na pierwszym etapie rozwoju marki
  • umacnianie się marki
  • budowa rozpoznawalności marki
  • przekonanie o sukcesie oparte o etyczny przekaz przedsięwzięcia
  • umiejętność dopasowywania się do zmieniającej się sytuacji na rynku biegowym
  • rola relacji międzyludzkich
  • rola intuicji na kolejnych etapach przedsięwzięcia
  • długofalowa wizja obecności marki na rynku.

 

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, konieczna jest rejestracja:

 

formularz zgłoszeniowy

 


 

 

 

 

Czytaj więcej