Program studiów
Przedmioty podstawowe i kierunkowe
- Storytelling
- Budowanie portfolio
- Kompozycja i psychologia widzenia
- Grafika rastrowa
- Grafika wektorowa
- Fotografia
- Przygotowanie projektu do druku
- Typografia
- Podstawy projektowania stron internetowych
- Branding i rebranding
- Podstawy projektowania postaci
- Silniki gier
- Podstawy grafiki 3D
- Technologie VR
- Praca z kamerą, z dźwiękiem i montaż
- Historia gier komputerowych
- Animacja 2D
- Podstawy teksturowania
- Reklama i marketing produktu kreatywnego
- Komunikacja z grupą
- Historia mediów audiowizualnych
- Wprowadzenie do historii sztuki
- Podstawy komunikacji
- Ochrona własności intelektualnej
- Język obcy
- Podstawy zarządzania
- Podstawy ekonomii
- Metodyka pracy projektowej
- Wprowadzenie do pracy dyplomowej
- Wyzwania rynku pracy
- Przedmiot kierunkowy w języku obcym
- BHP
- Wychowanie Fizyczne
- Język Polski (tylko dla obcokrajowców)
- Seminarium dyplomowe
- Przedmioty specjalnościowe obowiązkowe (godziny w semestrze w zależności od specjalności)
- Praktyka zawodowa
Oraz przedmioty specjalnościowe, które realizowane są od II roku studiów.