Menedżer kierunku informatyka, wykładowca, kierownik zakładu dydaktycznego informatyki. Praktyk informatyk, tworzył systemy informatyczne wspierające sprzedaż i audyt dla takich firm jak Coca-Cola, Carlsber, Hoop, PKN Orlen. Obecnie współtworzy start-up technologiczny AIMAT, w który stosuje techniki uczenia maszynowego połączone z urządzeniami IOT. Programista C#, VB.net, Python, Node.js, Angular.
Praktyk informatyk. Od lat prowadzi własną firmę, która świadczy usługi IT oraz usługi teletechniczne dotyczące m.in: sieci LAN, systemów alarmowych, monitoring czy elektroniki. Przez 12 lat był dostawcą internetu dla kilkuset klientów w trudnym, górskim terenie. To dało dobry wgląd w praktyczne aspekty tworzenia i serwisu sieci komputerowych oraz kontaktu z klientami. W zakresie zainteresowań leżą systemy operacyjne, wirtualizacja, sieci komputerowe i programowanie.
Praktyk UX/UI, zajmuje się analizą projektów informatycznych, modelowaniem aplikacji, interfejsów użytkownika, analizą kosztów projektu oraz monitorowaniem jakości UX. Trener na studiach podyplomowych z zakresu User Experience.
Programista i webdeweloper z wieloletnim doświadczeniem. Jest właścicielem firmy zajmującej się tworzeniem stron internetowych, grafiką użytkową oraz marketingiem sieciowym. Wieloletni członek społeczności “Joomla!”.
Specjalizuje się w MVC na potrzeby stron internetowych, javascripcie, CSS w wersji zaawansowanej oraz PHP, zarówno w wersji core, jak i Angularze oraz Laravelu. Ponadto specjalista ds tworzenia usability oraz interfejsów. Prelegent na wielu konferencjach i spotkaniach branżowych - JoomlaDay, Joomla User Group.
Od początku swojej kariery zawodowej związany ze sprzedażą. Kilka lat pracował w branży finansowej jako Team Lider, gdzie z sukcesami koordynował pracą zespołu doradców klienta kluczowego. Niemalże od 5 lat związany z Biurem Rekrutacji Uniwersytetu WSB Merito w Chorzowie. Wielokrotnie wyróżniony jako najlepszy sprzedawca w całej grupie Uczelni WSB Merito. Jego zainteresowania to przede wszystkim komunikacja międzyludzka oraz negocjacje w relacjach B2B, jak również wszelkie aspekty związane ze sprzedażą.