Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Dowiesz się jak projektować kampanie reklamowe.
- Zrozumiesz temat projektowania podróży klienta w oparciu o punkty styku klienta z marką online i offline.
- Nauczysz się jak najlepiej wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingowego, takie jak Google Analytics, Google Trendy, Google Adwords, Freshmail, Hotjar i Fasttony.
- Opanujesz techniki budowania marki i zarządzania relacjami w mediach społecznościowych.
- Dowiesz się jak budować strony internetowe zorientowane na użytkownika.
- Będziesz miał solidną wiedzę na temat analityki internetowej.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. marketingu
- specjalista ds. SEM/SEO
- specjalista ds. marketingu internetowego
- analityk internetowy
- specjalista ds. marketing professional
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Ekosystem marketingowy nieustannie ewoluuje. W ostatnich latach tempo tych zmian rozwija się w zatrważającym tempie. Większość firm inwestuje swoje budżety marketingowe w stronę mediów interaktywnych, chcąc nawiązać jeszcze ściślejsze relacje z klientami i móc dokładniej niż kiedykolwiek wcześniej ocenić efekty swoich działań marketingowych.
- Program realizowany jest we współpracy z takimi firmami jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, TEB Akademia.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
do 2 stycznia
czesne już od
425 zł
358 zł
miesięcznie
Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 425 zł
Program studiów
Specjalialization subjects (taught from the second year of studies):
- Customer care
- E-marketing
- Managing the marketing agency based on the revas buisness simulation
- Advertising and sales on social media
- Content marketing tools and techniques
- WEB services design and online operations analytics
- WEB search marketing and content optimisation
- Marketing automation
- Public relations
As well as basic and major subjects obligatory for all Marketing and sales students.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie
W dniu 16.12 - czynne w godz. 8-13. W dniach 24-28.12 oraz 31.12 nieczynne.
ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów
E-mail:
rekrutacja@chorzow.merito.pl
Telefon:
+32 349 84 79
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00