dr Michał Kucia
prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia

Doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu serwisów aukcyjnych. Był kierownikiem i wykonawcą w ponad 25 projektach badawczych na rzecz praktyki gospodarczej.

Jest autorem lub współautorem kilkunastu publikacji z zakresu handlu elektronicznego oraz internetu w marketingu, w tym m.in. "Produkty i marki w opinii e-konsumentów", „The retail trade in Europe – diagnosis and future prespectives” czy „Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa”. Jest członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingowego.
 

Aleksandra Wolczyńska-Zmełty
mgr Aleksandra Wolczyńska-Zmełty

Absolwentka politologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Swoje doświadczenie zdobywała w lokalnych mediach tradycyjnych i internetowych, biurze prasowym urzędu miasta oraz w agencji eventowej. Od 2019 roku związana z działem marketingu na Uniwersytecie WSB Merito w Chorzowie, gdzie pracuje jako specjalistka ds. pr i mediów społecznościowych. Od ponad 10 lat zawodowo zajmuje się tworzeniem tekstów, treści audio oraz materiałów fotograficznych.