Program studiów

Przedmioty specjalnościowe (realizowane od II roku studiów):
 

 

studia hybrydowe
  • Strategie marketingu cyfrowego 
  • Marketing w wyszukiwarkach internetowych i optymalizacja treści
  • Zarządzanie agencją marketingową w oparciu o symulację biznesową REVAS
  • Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja
  • Reklama i sprzedaż w mediach społecznościowych 
  • Mobile marketing i e-mail marketing
  • Warsztaty narzędziowe
  • Strategie i narzędzia content marketingu
  • Projektowanie serwisów internetowych i analityka działań internetowych
  • Automatyzacja marketingu
  • Influencer marketing i budowanie marki osobistej w internecie

 Oraz przedmioty podstawowe i kierunkowe obowiązujące wszystkich studentów kierunku Marketing i sprzedaż. 

studia online
  • Content marketing
  • E-commerce
  • Marketing w wyszukiwarkach internetowych
  • Social media marketing
  • Automatyzacja marketingu
  • Customer engagement 
  • Tworzenie treści multimedialnych
  • Revas 

Oraz przedmioty podstawowe i kierunkowe obowiązujące wszystkich studentów kierunku Marketing i sprzedaż online.