Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się projektowania kampanii reklamowych.
- Zrozumiesz tematy projektowania podróży klienta w oparciu o punkty styku klienta z marką online i offline.
- Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, Google Adwords, Freshmail, Hotjar, Fasttony.
- Poznasz techniki budowania wizerunku marki i relacji w mediach społecznościowych.
- Pojmiesz sposoby projektowania serwisów internetowych zorientowanych na użytkownika.
- Opanujesz analitykę działań internetowych.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. marketingu
- specjalista SEM/SEO
- specjalista ds. marketingu interneowego
- analityk internetowy
- specjalista ds. performance marketingu.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Ekosystem marketingu nieustannie podlega zmianom, są one szczególnie widoczne w ostatnich latach. Większość przedsiębiorstw kieruje swoje budżety marketingowe w stronę mediów interaktywnych, które pozwalają bardziej zbliżyć się do klienta i lepiej mierzyć efektywność wszelkich działań.
- W trakcie nauki otrzymasz profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej:
- Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji public relations PROWLY,
- Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i social media BRAND24.
- Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
- Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito.
- Program kierunku potwierdzony jest międzynarodową akredytacją IACBE, będącą gwarancją jakości kształcenia, realizowania i mierzenia osiąganych efektów.
Program studiów
Przedmioty specjalnościowe (realizowane od II roku studiów):
- Budowanie i zarządzanie relacjami z klientem
- E-marketing
- Zarządzanie agencją marketingową w oparciu o symulację biznesową REVAS
- Public relations
- Reklama i sprzedaż w mediach społecznościowych
- Strategie i narzędzia content marketingu
- Wystąpienia publiczne
- Projektowanie serwisów internetowych i analityka działań internetowych
- Marketing w wyszukiwarkach internetowych i optymalizacja treści
- Automatyzacja marketingu
Oraz przedmioty podstawowe i kierunkowe obowiązujące wszystkich studentów kierunku Marketing i sprzedaż.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie
W dniach 20-21 listopada nieczynne.
ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów
E-mail:
rekrutacja@chorzow.merito.pl
Telefon:
+32 349 84 79
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00