Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się tworzyć strategie public relations.
- Będziesz potrafił nawiązywać relacje z mediami.
- Poznasz prawo prasowe i etyka
- Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia, jak np. PRowly, Brand24.
- Opanujesz wykorzystywanie mediów społecznościowych w działaniach PR (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram).
- Zrozumiesz sposoby zarządzania komunikacji przedsiębiorstwa w kryzysie.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. PR
- rzecznik prasowy
- specjalista ds. e-marketingu
- specjalista ds. social media
- copywriter
- konsultant ds. PR
- specjalista ds. marki
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Public relations znacząco zmieniło się w dobie technologii informatycznych, co powoduje, że stało się jeszcze bardziej istotnym narzędziem przedsiębiorstw w budowie całokształtu ich wizerunku.
- W trakcie nauki otrzymasz profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej:
- Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji public relations PROWLY,
- Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i social media BRAND24.
- Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
- Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito.
- Program kierunku potwierdzony jest międzynarodową akredytacją IACBE, będącą gwarancją jakości kształcenia, realizowania i mierzenia osiąganych efektów.
Program studiów
Przedmioty specjalnościowe (realizowane od II roku studiów):
- Wprowadzenie do public relations
- Prawo prasowe
- Strategie PR - kształtowanie wizerunku firmy
- Zarządzanie agencją marketingową w oparciu o symulację biznesową REVAS
- Media relations
- Środki i narzędzia realizacji PR
- Warsztaty tworzenia treści tekstowo - graficznych
- Wystąpienia publiczne
- Warsztaty tworzenia treści audiowizualnych
- PR w sieciach społecznościowych
- Media i komunikacja kryzysowa
Oraz przedmioty podstawowe i kierunkowe obowiązujące wszystkich studentów kierunku Marketing i sprzedaż.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie
W dniu 16.12 - czynne w godz. 8-13. W dniach 24-28.12 oraz 31.12 nieczynne.
ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów
E-mail:
rekrutacja@chorzow.merito.pl
Telefon:
+32 349 84 79
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00