Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się tworzyć strategie public relations.
  • Będziesz potrafił nawiązywać relacje z mediami.
  • Poznasz prawo prasowe i etyka
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia, jak np. PRowly, Brand24.
  • Opanujesz wykorzystywanie mediów społecznościowych w działaniach PR (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram).
  • Zrozumiesz sposoby zarządzania komunikacji przedsiębiorstwa w kryzysie.
studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. PR
  • rzecznik prasowy
  • specjalista ds. e-marketingu
  • specjalista ds. social media
  • copywriter
  • konsultant ds. PR
  • specjalista ds. marki
koszula

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Public relations znacząco zmieniło się w dobie technologii informatycznych, co powoduje, że stało się jeszcze bardziej istotnym narzędziem przedsiębiorstw w budowie całokształtu ich wizerunku.
  • W trakcie nauki otrzymasz  profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej:
    • Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji public relations PROWLY,
    • Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i social media BRAND24.
  • Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
  • Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito.
  • Program kierunku potwierdzony jest międzynarodową akredytacją IACBE, będącą gwarancją jakości kształcenia, realizowania i mierzenia osiąganych efektów.
studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa

Program studiów

Przedmioty specjalnościowe (realizowane od II roku studiów):

  • Wprowadzenie do public relations 
  • Prawo prasowe
  • Strategie PR - kształtowanie wizerunku firmy
  • Zarządzanie agencją marketingową w oparciu o symulację biznesową REVAS
  • Media relations
  • Środki i narzędzia realizacji PR
  • Warsztaty tworzenia treści tekstowo - graficznych
  • Wystąpienia publiczne
  • Warsztaty tworzenia treści audiowizualnych
  • PR w sieciach społecznościowych
  • Media i komunikacja kryzysowa

 Oraz przedmioty podstawowe i kierunkowe obowiązujące wszystkich studentów kierunku Marketing i sprzedaż. 
 

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Aleksandra Wolczyńska-Zmełty
dr Agata Jakubowska
mgr Aleksandra Wolczyńska-Zmełty

Absolwentka politologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Swoje doświadczenie zdobywała w lokalnych mediach tradycyjnych i internetowych, biurze prasowym urzędu miasta oraz w agencji eventowej. Od 2019 roku związana z działem marketingu na Uniwersytecie WSB Merito w Chorzowie,...

dr Agata Jakubowska

Doktor nauk ekonomicznych, zainteresowania naukowe związane są z zagadnieniami marketingu a w szczególności z public relations. Posiada wieloletnie doświadczenie jako nauczyciel akademicki z przedmiotów marketingowych, PR, reklamy czy zarządzania. Jest certyfikowanym tutorem akademickim a...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
mediamass
mediafeed
hilti
gong
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych
apagroup
prowly

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

W dniu 16.12 - czynne w godz. 8-13. W dniach 24-28.12 oraz 31.12 nieczynne.

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF