Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Poznasz techniki sprzedaży pośredniej i bezpośredniej.
  • Dowiesz się, jaka jest typologia klienta.
  • Opanujesz techniki psychologii sprzedaży.
  • Nauczysz się obsługi programów i aplikacji wspierających sprzedaż (CRM, Xtensio, Saleshandy, Convertable).
  • Zdobędziesz wiedzę na temat budowy i wspierania struktur handlowych.
  • Zaznajomisz się w jaki sposób prowadzić negocjacje.
studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. sprzedaży
  • lider zespołu sprzedażowego
  • doradca klienta
  • reprezentant firmowy
  • specjalista ds. eksportu
  • menedżer produktu.
koszula

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • W trakcie nauki otrzymasz  profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej
    • Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji public relations PROWLY,
    • Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i social media BRAND24.
  • Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
  • Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito.
  • Odwieczna rywalizacja działów marketingu i sprzedaży nigdy nie wychodzi na dobre przedsiębiorstwu, które staje się ofiarą niezrozumienia potrzeb pracowników handlu i promocji.
  • Program kierunku potwierdzony jest międzynarodową akredytacją IACBE, będącą gwarancją jakości kształcenia, realizowania i mierzenia osiąganych efektów.
studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa

Program studiów

Przedmioty specjalnościowe (realizowane od II roku studiów):  

  • Stategie i plany sprzedażowe 
  • Wirtualizacja handlu
  • Merchandising
  • Zarządzanie agencją marketingową w oparciu o symulację biznesową REVAS
  • Handel krajowy, transgraniczny i międzynarodowy
  • Środki i techniki reklamy
  • Logistyka dystrybucji na rynku krajowym i międzynarodowym
  • Techniki sprzedaży
  • Public Relations
  • Standardy jakości obsługi klienta 
  • Sprzedaż w mediach społecznościowych

 Oraz przedmioty podstawowe i kierunkowe obowiązujące wszystkich studentów kierunku Marketing i sprzedaż. 
 

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Łukasz Makowski
Michał Raszka
prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska
dr Michał Kucia
Maciej Makowski
Aleksandra Szczepańska Dziubek
mgr Kinga Religa

Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach. Jest odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji marketingowej. Zaangażowana w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym oraz promocją miast i regionów. Absolwentka kursu...

dr Łukasz Makowski, prof. UWSB Merito

Menedżer, doradca i trener biznesu z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, PRu, sprzedaży, negocjacji, komunikacji oraz innych. Od roku 2010 prodziekan Uniwersytetu WSB Merito Chorzów. Autor oraz recenzent wielu publikacji z zakresu zarządzania, polityki i gospodarki....

mgr Michał Raszka

Dyrektor Działu Komunikacji i Strategii Medialnych w Grupie PRC. Rzecznik prasowy, twórca kampanii public relations, media relations, marketingowych. Praktyk i teoretyk zarządzania kryzysowego. Komentator w mediach branżowych i ogólnopolskich. Zainteresowania naukowe związane z szeroko...

prof. nadzw. dr hab. Małgorzata Kieżel

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się między innymi wokół problematyki zarządzania i planowania marketingowego, marketingu czy tworzenia wizerunku i marki. Od kilkunastu lat prowadzi badania rynku systemowych produktów bankowych, a od kilku lat także branży turystycznej. Oprócz...

prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska

Doktor habilitowany z dziedziny nauk ekonomicznych. Ma wieloletnie doświadczenie nauczyciela akademickiego w zakresie prowadzenia zajęć z zakresu marketingu, zarządzania sprzedażą, obsługą klienta, merchandisingu oraz badań rynku, również na studiach podyplomowych. 


Kierownik...

mgr Partycja Sopalska

Ekspert public relations, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na wydziale Ekonomii, specjalność Public Relations. Doświadczenie zdobywała m.in. w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach w Dziale Komunikacji i Promocji. Współtworzyła, a później była rzecznikiem...

prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia

Doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu...

mgr Maciej Makowski

Menedżer, trener biznesu, specjalista z zakresu zarządzania, marketingu i sprzedaży. Wykładowca oraz autor szeregu publikacji poświęconych problematyce przedsiębiorczości, zarządzania zasobami ludzkimi, organizacji czasu pracy, sprzedaży i marketingu. Redaktor naczelny magazynu...

mgr Aleksandra Szczepańska - Dziubek

Praktyk branży kreatywnej specjalizujący się w zagadnieniach związanych z komunikacją medialną, copywritingiem oraz content marketingiem. Zawodowo tworzy strategie komunikacji marketingowej i kampanie reklamowe dla polskich oraz zagranicznych firm. Doświadczenie zdobyła zajmując się...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
mediamass
mediafeed
hilti
gong
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych
apagroup
prowly
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

W dniach 20-21 listopada nieczynne.

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF