Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
Specjalność na tym kierunku jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu: „SMART EDUCATION - Kształcenie wyższe w dobie innowacji cyfrowych” (POWR.03.05.00-00-Z004/18). Oznacza to, że poza promocjami wynikającymi z regulaminu promocji możesz zapłacić mniej.

- Poznasz techniki sprzedaży pośredniej i bezpośredniej.
- Dowiesz się, jaka jest typologia klienta.
- Opanujesz techniki psychologii sprzedaży.
- Nauczysz się obsługi programów i aplikacji wspierających sprzedaż (CRM, Xtensio, Saleshandy, Convertable).
- Zdobędziesz wiedzę na temat budowy i wspierania struktur handlowych.
- Zaznajomisz się w jaki sposób prowadzić negocjacje.

Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. sprzedaży
- lider zespołu sprzedażowego
- doradca klienta
- reprezentant firmowy
- specjalista ds. eksportu
- menedżer produktu.


„Od dzieciństwa pasjonował mnie teatr. Chętnie brałam udział w szkolnych przedstawieniach i konkursach recytatorskich. W trakcie studiów w chorzowskiej WSB należałam do grupy teatralnej «PoZa». Oprócz teatru interesowały mnie kreatywne formy edukacji. Zastanawiałam się, jak mogę połączyć te dwie dziedziny. Poszukiwania sprawiły, że trafiłam na dramę – metodę edukacyjną, w której wykorzystuje się naturalne zdolności człowieka do wchodzenia w role. Wczucie się w fikcyjne sytuacje problemowe pomaga w znajdywaniu kreatywnych rozwiązań w realnych sytuacjach i znacznie przyśpiesza proces uczenia się. To dzięki dramie ludzie mogą lepiej poznać siebie i zarządzać swoim potencjałem. Kiedy ukończyłam Szkołę Dramy Stosowanej, postanowiłam założyć własną fundację. Tak właśnie powstało Centrum Rozwoju NoDrama. Pierwsze warsztaty zorganizowałam dla studentów mojej uczelni, a dotyczyły one przełamywania barier w komunikacji w języku angielskim”.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- W trakcie nauki otrzymasz profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej
-Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji
public relations PROWLY,
-Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i
social media BRAND24.
- Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
- Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, Teb Akademia.
- Odwieczna rywalizacja działów marketingu i sprzedaży nigdy nie wychodzi na dobre przedsiębiorstwu, które staje się ofiarą niezrozumienia potrzeb pracowników handlu i promocji.

Nie czekaj, zapisz się już teraz!
Zapisując się do 27 maja, zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 393 zł/mies.
Program studiów
Przedmioty podstawowe i kierunkowe:
- Język obcy
- Podstawy socjologii
- Podstawy komunikacji
- Podstawy psychologii
- Ochrona własności intelektualnej
- Podstawy technologii informacyjnej i aplikacji biurowych
- Podstawy prawa
- Podstawy zarządzania
- Mikroekonomia
- Podstawy marketingu
- Badania marketingowe
- Zarządzanie marką
- Nauka o organizacji
- Podstawy finansów
- Środki i techniki sprzedaży
- Negocjacje w biznesie
- Komunikacja marketingowa
- Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
- Psychologia marketingu i sprzedaży
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie jakością
- Zachowania konsumentów
- Metody efektywnego uczenia się i tworzenia prac projektowych
- Wprowadzenie do pracy dyplomowej
- Wprowadzenie na rynek pracy
- Ćwiczenia do wyboru
- Wykład monograficzny
- Wychowanie fizyczne
- BHP
Przedmioty specjalnościowe:
- Zarządzanie sektorem usług
- Psychologia reklamy i konsumenta
- Public relations
- Merchandising
- Teoria i praktyka podejmowania decyzji
- Plan sprzedażowy
- Środki i techniki reklamy
- Mechanizmy rynków finansowych
- Wywieranie wpływu i psychomanipulacje
- Sprzedaż w mediach społecznościowych
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie
Biuro nieczynne w dniach 1-4 maja.
ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów
- pn-pt: 08:00 - 16:00