Wygodne zapisy na studia - krok po kroku

Studentem studiów II stopnia na Uniwersytecie WSB Merito może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie, inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Studia uzupełniające magisterskie

Sprawdź nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci zostanie studentem WSB.  

 

Co zyskujesz, zakładając konto: 

  • proces rekrutacji przejdziesz online,
  • dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz wymaganych płatności z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu, 
  • sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów 
  • w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.  

 

Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginał dyplomu ukończenia studiów lub inne wymagane dokumenty.

Wygodne zapisy na studia - krok po kroku

KROK 1

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” w prawym, górnym rogu. 

KROK 2

Załóż Konto Kandydata i przejdź proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów. Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem WSB. 

 

Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi. 

KROK 3

Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu, online, szybko i wygodnie!

KROK 4

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!   

KROK 5

To już! Jesteś studentem WSB!  

Teraz możesz: 

  • przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.    

 

Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł: 

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu 
  • dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami. 

Rekrutacja bez zakładania konta

KROK 1.

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rekrutacyjnego.  

KROK 2.

Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.  

Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić. 

KROK 3.

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów:  

  • przychodząc osobiście, 
  • korzystając z wrzutni na dokumenty, 
  • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną lub kurierem.

 

Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie. 

KROK 4.

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym! 

KROK 5

To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!  

Teraz możesz: 

  • przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.  
      

Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł: 

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu, 
  • dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami. 

 

Folder
Przydatne dokumenty

Jeśli zapisujesz się na studia po okresie promocji 0 zł wpisowego, opłatę wpisową w wysokości 85 zł możesz dokonać:

  • korzystając z konta kandydata - system przekieruje Cię do płatności, nie musisz przesyłać nam dodatkowego potwierdzenia
    LUB
  • jeśli zapisujesz się bez konta kandydata - wykonując przelew na konto numer BNP Paribas Bank Polska S.A., 92 1750 1035 0000 0000 0161 1763. Dowód opłaty opisz tytułem: imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia i prześlij na adres Biura Rekrutacji.

Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

W dniu 16.12 - czynne w godz. 8-13. W dniach 24-28.12 oraz 31.12 nieczynne.

ul. Sportowa 29

Tel.: +32 349 84 79

E-mail: rekrutacja@chorzow.merito.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 08:00 - 16:00
wtorek: 08:00 - 16:00
środa: 08:00 - 16:00
czwartek: 08:00 - 16:00
piątek: 08:00 - 16:00