Wygodne zapisy na studia - krok po kroku
Studentem studiów II stopnia na Uniwersytecie WSB Merito może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie, inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.
Sprawdź nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci zostanie studentem UWSB Merito.
Co zyskujesz, zakładając konto:
- proces rekrutacji przejdziesz online,
- dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz wymaganych płatności z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu,
- sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów
- w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginał dyplomu ukończenia studiów lub inne wymagane dokumenty.
Rekrutacja z Kontem Kandydata
KROK 1
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” w prawym, górnym rogu.
KROK 2
Załóż Konto Kandydata i przejdź proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów. Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem Uniwersytetu WSB Merito.
Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi.
KROK 3
Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu, online, szybko i wygodnie!
KROK 4
Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
KROK 5
To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!
Teraz możesz:
- przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.
Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:
- sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
- dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.
Rekrutacja bez zakładania konta
KROK 1
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rekrutacyjnego.
KROK 2
Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.
Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić.
KROK 3
W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów:
- przychodząc osobiście,
- korzystając z wrzutni na dokumenty,
- wysyłając je do nas pocztą tradycyjną lub kurierem.
Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie.
KROK 4
Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
KROK 5
To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!
Teraz możesz:
- przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.
Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:
- sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu,
- dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.
Przydatne dokumenty
Umowa o świadczenie usług edukacyjnych
Odstąpienie od umowy o świadczenie usług edukacyjnych
Umowa o świadczenie usług edukacyjnych dla wolnego słuchacza
Odstąpienie od umowy o świadczenie usług edukacyjnych dla wolnego słuchacza
Zarządzanie Dziekana do warunków i trybu rekrutacji
Zamówienie na FV dla osób fizycznych
Zarządzenie rektora w sprawie określenia kompetencji cyfrowych kandydatów na studia
Harmonogram studiów niestacjonarnych
Jeśli zapisujesz się na studia po okresie promocji 0 zł wpisowego, opłatę wpisową w wysokości 85 zł możesz dokonać:
- korzystając z konta kandydata - system przekieruje Cię do płatności, nie musisz przesyłać nam dodatkowego potwierdzenia
LUB - jeśli zapisujesz się bez konta kandydata - wykonując przelew na konto numer BNP Paribas Bank Polska S.A., 67 1750 1019 0000 0000 0291 7467. Dowód opłaty opisz tytułem: imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia i prześlij na adres Biura Rekrutacji.
Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie
W dniach 1, 11 oraz 20-21 listopada nieczynne.
ul. Sportowa 29
Tel.: +32 349 84 79
E-mail: rekrutacja@chorzow.merito.pl
Godziny otwarcia