Opis kierunku

 

Studia w formule online (synchronicznie)

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.

 

 

.
Kierunek realizowany w partnerstwie

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z Chorzowa, Poznania, Szczecina i Warszawy. 

 

Studia podyplomowe, Wyższa Szkoła Bankowa

Współczesny marketing to rywalizacja marek. Z każdej strony napływają do nas przekazy marketingowe, które mają nas zainteresować i zdobyć naszą sympatię. Ale czy wiesz, że sukces marki zależy od dobrze przemyślanej strategii i planu działania? To nie kwestia wyczucia, lecz zastosowania sprawdzonych metod i ciągłego monitorowania wyników. Jeśli myślisz o budowaniu własnej marki, chcesz zacząć rozwijać się jako content creator lub brand manager, albo marzysz o rozpoczęciu pracy w agencji reklamowej, kierunek Branding i Content Marketing jest idealnym wyborem.

 

Studia na kierunku Branding i Content marketing przygotowują poszukiwanych na rynku pracy specjalistów dzięki ogromnemu naciskowi na praktyczny, warsztatowy charakter zajęć oraz profesjonalnemu feedbackowi ze strony praktyków brand i content marketingu.

Studenci

Celem studiów jest budowanie kompetencji wśród specjalistów odpowiedzialnych w organizacjach za komunikację marketingową oraz wśród właścicieli małych firm, poprzez rozwinięcie przez nich umiejętności planowania, tworzenia i dystrybucji treści realizujących strategie wizerunkowe marek.

 

Program integruje teorię i praktykę, aby jak najlepiej przygotować uczestników studiów do konstruktywnego działania w świecie brandingu.  

Studenci

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP 


Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz: rekrutacja.sp@chorzow.merito.pl

dofinansowanie z BUR

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej, napisz do nas!

 

Zapytaj o studia podyplomowe

.

Co zyskujesz?

Absolwenci studiów Branding i Content Marketing: 

  • zdobędą unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania marki, cenione na rynku pracy, 

  • poznają najlepsze praktyki brandingowe stosowane na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania, 

  • nauczą się taktycznego działania w mediach społecznościowych, co pozwoli im na osiąganie lepszych wyników, 

  • dowiedzą się, jak opracowywać strategię działań content marketingowych od strony praktycznej, 

  • odkryją i  przećwiczą sposoby tworzenia wartościowych treści realizujących strategię komunikacji marki, 

  • będą mogli  omówić swoje doświadczenia z ekspertami i praktykami w branży marketingowej, 

  • rozwiną swoją kreatywność i twórcze myślenie. 

Dla kogo?

Studia kierowane są do osób odpowiadających za działania wizerunkowe pracodawcy albo pragnących rozpocząć karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej. Rekomendowane są również właścicielom małych firm, samodzielnie kreujących własną markę. 

Uczymy od podstaw i pomagamy szybko zbudować wiedzę. 

Praktyczny charakter studiów

Studia ukierunkowane są na rozwój umiejętności, dlatego łącząc teorię i praktykę, realizują program w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane, warsztaty kompetencji oraz mini wykłady z przykładami dobrych praktyk.

 

Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.

 

Kamila C. Mnich

"Absolwenci studiów Branding i Content Marketing zdobędą praktyczną wiedzę na temat budowania marki, poszukiwaną przez pracodawców. Posiądą szeroki zakres kompetencji związanych ze zintegrowaną komunikacją marketingową. Poznają skuteczne taktyki brandingowe oraz nauczą się tworzyć wartościowe treści, realizujące strategię komunikacji marki."

 

 

Kamila C. Mnich

opiekun kierunku i wykładowca Uniwersytetu WSB Merito

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku branding i content marketing

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 192
Liczba zjazdów: 12
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Kamila Cyran Mnich
Krzysztof Wadas
Jacek Lipski
Marcin Woźniak
Oskar Rak
Adam Pioch
Anna Przybysz
Dominik Trzmielewski
Kamila C. Mnich

Praktyk branży kreatywnej, wykładowca, certyfikowany coach i trener. Opiekun merytoryczny kierunku Branding i Content Marketing na Uniwersytecie WSB Merito w Chorzowie oraz Wrocławiu.

 

Pracowała w dużych agencjach reklamowych, jako copywriter, członek zespołów kreatywnych i...

Krzysztof Wadas

Marketingowiec praktyk, ekonomista, psycholog społeczny i trener biznesu. Laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 w kategorii zespołowej. Od kilkunastu lat pracuje w biznesie, tworzy strategie marek oraz markami zarządza. Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. Marketingu w Agata...

Jacek Lipski

Ekspert z zakresu budowania strategii marketingowych i planowania działań w social media. Prowadzi firmę B&L Consulting specjalizującą się w doradztwie marketingowym, szkoleniach oraz obsłudze marketingowej małych firm oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako...

Marcin Woźniak

Ekspert w zakresie marketingu internetowego. Od dekady realizuje działania związane z przygotowywaniem strategii marketingowych, obsługą social media, kampaniami SEM i przygotowywaniem stron internetowych. Od 2015 roku prowadzi własną agencję EPIC, gdzie skupia się kompleksowo na...

Oskar Rak

Ekspert w dziedzinie wideo marketingu i komunikacji audiowizualnej. Wiedzę, którą zdobył w katowickiej Szkole Filmowej oraz Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, zmienia w filmy, które sprzedają i wzbudzają emocje. Ceni sobie urozmaicenie w biznesie, dlatego działa jednocześnie w...

Adam Pioch

Od ponad 15 lat specjalizuje się w Storytellingu. Tworzy opowieści i uczy jak to robić. Storytelling wykorzystuje w marketingu, szkoląc swoich klientów z tworzenia angażujących biznesowych opowieści. 

 

Jest współautorem książki Biblia e-Biznesu 2., oraz Biblii e-Biznesu 3....

Anna Przybysz

Szefowa Akademii Icon, Starszy konsultant Icon Strategies. Doświadczenie zdobywała pracując po stronie agencji oraz w działach PR. Przed dołączeniem do Icon Strategies pełniła funkcję PR managera w OFFON Agency, agencji wideomarketingu oraz spółce technologicznej i-systems. Jako...

Dominik Trzmielewski

Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Absolwent Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobywał początkowo w dużej warszawskiej kancelarii prawnej obsługującej przedsiębiorców. Obecnie, po...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów podyplomowych

W dniach 20-21 listopada nieczynne.

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF