300 punktowe publikacje '17 — '21
Media Technologies and Posthuman Intimacy
Konstruując teorię intymności opisującą procesy zachodzące między „ludzkim” podmiotem a kreacjami informacyjnymi, autor opisuje, w jaki sposób relacja ta jest budowana, jakie ma fazy i jaka jest jej natura.
Autor dr hab. Jan Stasieńko, prof. UD DSW
Opublikowano 16 grudnia 2021
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing
Public Television in Poland
Political Pressure and Public Service Media in a Post-communist Country
Książka ta jest analizą działalności zawodowej dziennikarzy telewizji publicznej w Polsce, działających w niestabilnym systemie postkomunistycznego państwa, aby pokazać, jak media mogą działać w interesie publicznym na rzecz umacniania demokracji.
Autorka dr hab. Agnieszka Węglińska, prof. UD DSW
Opublikowano 4 października 2021
Wydawnictwo Routledge
Banking, Money and International Finance
Global Stock Market Development
Quantitative an Behavioural Analysis
Książka zawiera innowacyjne narzędzie do oceny światowych rynków akcji. Opisuje złożoną koncepcję „rozwoju giełdy” w świetle klasycznych i behawioralnych teorii finansów
Autor dr hab. Marcin Kalinowski, prof. UWSB Merito w Gdańsku
Opublikowano 27 września 2021
Wydawnictwo Routledge
Brand Metrics
Measuring Brand Efficacy along Customer Journey
Autor wyjaśnia kluczowe narzędzia do analizy marki, które mierzą skuteczność i świadomość marki na ścieżce klienta.
Autor dr hab. Jacek Kall, prof. UWSB Merito w Poznaniu
Opublikowano 9 września 2021
Wydawnictwo Routledge
Economics, Education and Youth Entepreneurship
International Perspectives
Celem tej książki jest uzasadnienie znaczenia wiedzy ekonomicznej dla każdego człowieka w kraju o systemie gospodarczym opartym na mechanizmie rynkowym.
Autorzy prof. dr hab. Marian Noga oraz dr hab. Andrzej Brzezieński, prof. UD DSW
Opublikowano 23 lipca 2021
Wydawnictwo Routledge
Więcej informacji na stronie wydawnictwa
Communicating Aggression in a Megamedia World
Autorka książki opisuje, jak w dobie kultury megamedialnej agresja w komunikacji stanowi zagrożenie dla społeczności komunikacyjnej.
Autorka dr hab. Beata Sierocka, prof. UD DSW
Opublikowano 23 marca 2021
Wydawnictwo Routledge
Routledge Studies in Innovation,Organizations and Technology
Digital Business Models
Perspectives on Monetisation
Książka prezentuje zastosowanie teoretycznych aspektów monetyzacji z prezentacją praktycznych rozwiązań biznesowych. Opisuje uwarunkowania, metody i techniki monetyzacji modeli biznesowych w gospodarce cyfrowej.
Autorzy dr hab. Adam Jabłoński, prof. UWSB Merito w Poznaniu i dr hab. Marek Jabłoński, prof. UWSB Merito w Chorzowie
Opublikowano 12 października 2020
Wydawnictwo Routledge