*ltura czeka ;)

 

W ramach zajęć z Reklamy Społecznej, studenci kierunku multimedia i grafika komputerowa razem z dr hab. Anną Lusińską podjęli się wyjątkowego wyzwania - stworzenia kampanii promocyjnej dla Elbląskiego Towarzystwa Kulturalnego (ETK). Efektem ich pracy są pomysłowe formy reklamowe, które od lipca zdobią ulice Starego Miasta w Elblągu. Można je podziwiać m.in. na Starym Rynku, w parku Bażantarnia i przy ulicy Wodnej.

 

Elbląskie Towarzystwo Kulturalne, dla którego studenci kierunku multimedia i grafika komputerowa realizowali dydaktyczny projekt wdrożeniowy, zdecydowało się na wykorzystanie projektu i jego umiejscowienie w przestrzeni publicznej. Objął on promocję tak samej organizacji pożytku publicznego, jak i jej prokulturowej działalności. W jego ramach studenci przygotowali nie tylko koncepcję wizualną, ale także obszerne opracowanie teoretyczne, uzasadniające podejmowane decyzje i poczynione działania.

- mówi dr hab. Anna Lusińska prof. UWSB Merito, która współpracowała ze studnetami podczas realizacji działania.

 

Kampania stanowi nie tylko dowód talentu i zaangażowania studentów, ale również cenną lekcję praktycznych zastosowań reklamy społecznej. Młodzi adepci sztuki perswazji mieli okazję zweryfikować swoje umiejętności w realnych warunkach, tworząc kampanię, która nie tylko promuje działalność Elbląskiego Towarzystwa Kulturalnego, ale również zachęca mieszkańców do aktywnego udziału w życiu kulturalnym miasta.

 

Czytaj więcej