Rok 2019: stawiając na zmianę jako temat przewodni 5 edycji konferencji progressDay, nawet nie przepuszczaliśmy jak bardzo ta tematyka będzie istotna w niedługiej przyszłości. Wówczas mówiliśmy o zmianie w podejściu do pracowników, zmianie w traktowaniu danych oraz zmianach związanych z prawem. Wszystko to z myślą o podążaniu i o skorzystaniu z samej zmiennej, tak by wygrywać w biznesie.
Rok 2020: tematyka zmiany wydaje się nam jeszcze bliższa niż kiedykolwiek. Funkcjonowanie wielu branż zmieniło się z dnia na dzień niemalże całkowicie. Dlatego nasi goście, w trakcie tegorocznej "Konferencji progressDay, nie czekaj działaj vol.6" także będą rozmawiać o zmianach w biznesie. Zastanowimy się wspólnie jakie są najlepsze rozwiązania w dobie kryzysu, czy koronawirus zmienił coś na lepsze w zarządzaniu firmami, co jest dziś kluczem do sukcesu. Będziemy także rozmawiać o rekomendacjach dla firm w zakresie dobrego przygotowania się do zmian. Ale przede wszystkim spróbujemy wspólnie znaleźć odpowiedź na pytanie Jak rozwijać biznes w dzisiejszej rzeczywistości.
Termin i miejsce:
- 14 października 2020 r. (środa), godz.: 11.00 - 15.00
- online, transmisja na YouTube
- uczestnictwo: bezpłatne, wymagana rejestracja
Harmonogram i tematyka:
- 11.00 - 11.10 - przywitanie gości i uczestników: Tomasz Smorgowicz, Ekspert ds. CSR, strategii komunikacyjnych oraz budowania marek
-
- 11.10 - 11.50 - rozmowa z Arkadiuszem Bulcem, Business Development Manager, Blue Media
Internet jako miejsce budowania relacji z klientem: Jak zmienił się handel w e-commerce w czasie pandemii? Zmiany w nawykach zakupowych Polaków - ekonomia subskrypcji. -
- 12.00 - 12.40 - rozmowa z Tomaszem Stefunko, Kierownikiem ds. Przygotowania Kontentu, Visual Communication CROPP, LPP S.A.
Komunikacja z „nowym” konsumentem: Jak budować skuteczny komunikat? Co jest kluczowe, aby odnieść sukces w sprzedaży produktu?
CASE STUDY: Zarządzanie strategiczne w czasie kryzysu (case study firmy LPP S.A. w czasie pandemii). - 12.50 -13.30 - rozmowa z Martą Siudak, HR Generalist w Kemira Gdańsk
Pracownik Twoim partnerem w biznesie: Jak zmieniły się relacje pomiędzy pracownikami, a pracodawcą po ostatnim lock-downie firm? Nowe wyzwania dla tworzenia wizerunku marki Pracodawcy (Employer Branding). -
- 13.50 - 15.00 - panel ekspercki: Maja Paradecka, Arkadiusz Bulc, Tomasz Stefunko
Jak zarządzać, aby kryzys stał się początkiem nowej szansy dla biznesu?
W odpowiedzi na wypełniony formularz zgłoszeniowy dostaniesz mail z linkiem do wydarzenia. Spotkanie przeprowadzimy w formule online na serwisie YouTube (w czasie rzeczywistym 14 października). Uczestnictwo w projekcie jest bezpłatne i bardzo wygodne, ponieważ w konferencji można wysłuchać z każdego miejsca - wystarczy tylko dowolne urządzanie z dostępem do internetu.
Dlaczego warto:
- poznasz strategie biznesowe, które sprawdzają się w czasie pandemii
- rozwiniesz kompetencje zawodowe oraz poznasz rozwiązania i narzędzia, które wpływają korzystnie na obecne funkcjonowanie firm, organizacji czy instytucji
- tematyka konferencji dotyczy niemalże każdego biznesu, zaczerpnij więc inspiracji, wiedzy i rozwiązań, do których nierzadko dochodzi się miesiącami
- możesz zadać pytanie do panelistów już na etapie wypełniania formularza zgłoszeniowego na konferencję
- prelegenci zamiast wystąpienia w formie prezentacji, przyjmą formułę rozmowy, a rozmowa “na żywo” to już zdecydowanie bardzo atrakcyjny format
- przed nami jeszcze wiele miesięcy w podobnej rzeczywistości, poznaj więc konkretne rozwiązania i najważniejsze wyzwania w przyszłości.
Prelegenci:
Tomasz Stefunko
Kierownik ds. Przygotowania Kontentu, Visual Communication CROPP, LPP S.A.
Koszykarz, fotograf i manager.
Od 7 lat współtworzy zespoły produkcji contentu sklepów internetowych marek LPP. Po latach fotografowania, w 2016 roku objął stanowisko Koordynatora 12-osobowego zespołu fotografów akcesoriów, a z początkiem 2020 roku został zastępcą Kierownika działu produkcji contentu e-commerce (Sinsay, Mohito, Cropp, House). W wyniku zmian w filozofii zarządzania komunikacją wizualną brandów, od lipca kieruje zespołem składającym się z producentki, fotografek, stylistek, wizażystek i stylistek włosów, retuszerek i specjalistek ds. operacyjnych, którego zadaniem jest dostarczenie contentu zdjęciowego i wideo na potrzeby e-commerce, SoMe i sklepów stacjonarnych brandu CROPP.
Maja Paradecka
HR Manager w Kemira Gdańsk
Od wielu lat związana z obszarem HR. Pracowała dla międzynarodowych organizacji, w których miała możliwość współtworzyć i rozwijać strategie personalne. Obecnie pracuje w fińskiej firmie Kemira, która w Gdańsku w 2013 r. otworzyła BSC (Business Service Center). Interesuje się zagadnieniem międzykulturowości i jej wpływu na działanie organizacji. Jej ścieżki zawodowe były związane głównie ze skandynawską kulturą organizacyjną chociaż prywatnie na jej drodze stanęły Włochy, gdzie studiowała i doskonaliła znajomość języka włoskiego.
Marta Siudak
HR Generalist w Kemira Gdańsk
Doświadczona specjalistka HR, w Kemira Gdańsk odpowiada m.in. za obaszar employer brandingu, szkolenia i onboarding. Doradca rozwoju i autorka warsztatów aktywizujących kobiety. Action Learninng Coach (WIAL).
Arkadiusz Bulc
Business Development Manager, Blue Media
Z branżą e-commerce związany od ponad 2 lat, gdzie na początku zajmował się sprzedażą bezpośrednią, pozyskiwaniem klientów, budowaniem relacji i dostarczaniem rozwiązań dla partnerów biznesowych. Obecnie zajmuje się współpracą z partnerami i programem partnerskim w Blue Media S.A.
Wcześniej przez wiele lat związany z branżą telekomunikacyjną, gdzie pełnił role związane ze sprzedażą, zarządzaniem sprzedażą oraz szkoleniami i rozwojem umiejętności pracowników jednej z największych firm telekomunikacyjnych. Aktywnie uczestniczył i wspierał m.in. wdrażanie i rozwój usługi Orange Finanse na rynku polskim.
Nad całością czuwa i wszystkie rozmowy poprowadzi:
Tomasz Smorgowicz
Ekspert ds. CSR, strategii komunikacyjnych oraz budowania marek.
Partner oraz CEO w Studio 102 Group, a także Prezes Fundacji Rozwoju Społecznej Odpowiedzialności HELISA. Wykładowca akademicki WSB w Gdyni oraz Gdańsku.
W 2015 r. nominowany do nagrody “Ludzie, którzy zmieniają biznes” Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz TVP INFO. Pomysłodawca i organizator trójmiejskiej akcji społecznej pod tytułem Projekt Mistrzowie oraz SPOKO – Społeczny Kosz. Ekspert ds. marketingu oraz CSR organizacji zrzeszającej przedsiębiorców - Pracodawcy Pomorza. Prywatnie tata Igi i Karola, a także zapalony biegacz. W wolnym czasie zagorzały historyk oraz DJ-ej.
Wiedzę zdobytą podczas konferencji możesz także pogłębić na studiach podyplomowych - mamy ponad 70 kierunków do wyboru.
Do 16 października studia podyplomowe 700 zł taniej.
Zapraszamy