Wspólnie z Google oraz Polskim Funduszem Rozwoju i Operatorem Chmury Krajowej zapraszamy do udziału w programie szkoleniowo - rozwojowym pt. Firmy Jutra. Program skierowany jest do każdego kto planuje lub prowadzi mikro, małą i średnią firmę w Polsce, którą planuje rozwinąć lub rozpocząć sprzedaż jej produktów lub usług w internecie.
Zapraszamy do udziału w bezpłatnych szkoleniach online w zakresie marketingu internetowego przygotowanych specjalnie dla WSB w Gdańsku:
- 10.03.2022 r (czwartek) godz. 18.00
Strona mobilna - 11 elementów ważnych dla e-commerce
Coraz więcej twoich potencjalnych klientów korzysta z internetu używając w tym celu smartfona, dlatego ważne jest aby wyjść tym uczestnikom na przeciw. Wspólnie z Google, PFR i OChK zapraszamy na szkolenie w ramach programu Firmy Jutra, w trakcie którego dowiesz się o jakie elementy musisz zadbać na stronie mobilnej sklepu internetowego, aby zrobić dobre wrażenie na użytkowniku oraz jak korzystać z analityki, aby zacząć sprzedawać więcej.
Dodatkowo na szkoleniu zostaną przybliżone tematy:
- testów UX;
- szybkości ładowania strony - dlaczego jest ważna i jak ją mierzyć;
- jak zadbać o elementy strony aby usprawnić działanie strony;
- narzędzi i skryptów które pomogą Ci usprawnić stronę mobilną.
Dla kogo?
Szkolenie dla studentów, słuchaczy oraz przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć działalność gospodarczą, dzięki któremu dowiesz się, w jaki sposób przygotować stronę mobilną sklepu internetowego, aby zachęcała klientów do zakupu.
Co zyskujesz?
W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomogą rozwinąć sprzedaż za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.
Ewa Wójcik - Doradca Google w programie Firmy Jutra. Entuzjastka szeroko pojętego marketingu internetowego i budowania zyskownych biznesów w sieci. Szczególnie interesuje się tematyką budowania i optymalizacji stron internetowych, pozycjonowaniem, content marketingiem oraz tworzeniem skutecznych kampanii reklamowych Google Ads. Na co dzień pomaga
przedsiębiorcom w zakresie wykorzystania narzędzi marketingu online w celu zwiększania sprzedaży i budowania silnego wizerunku marki. Prywatnie kocha sport, podróże i ludzi z ironicznym poczuciem humoru.