Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Umożliwi Ci zdobycie umiejętności budowania spójnego i pozytywnego wizerunku firmy poprzez skuteczną komunikację zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną. Nauczysz się zarządzać reputacją firmy oraz budować pozytywne relacje z interesariuszami, co będzie kluczowe dla sukcesu biznesowego i rozwoju marki.

sesja_gda_nowa2

Praca dla Ciebie:

Po ukończeniu studiów, możesz pracować jako:

  • specjalista ds. komunikacji,

  • praca w dziale public relations lub budowania wizerunku w różnych organizacjach,

  • specjalista ds. komunikacji wewnętrznej,

  • specjalista ds. PR i komunikacji marketingowej,

  • specjalista ds. komunikacji branżowej,

  • specjalista w agencji public relations,

  • specjalista w agencji custom publishing/content marketingu, agencjach kreatywnych i brandingowych,

  • PR manager,

  • media relations manager

Program studiów

Przedmioty specjalnościowe:

  • Identyfikacja wizualna firmy,
  • E-komunikacja i social media.
  • Employer branding,
  • Zarządzanie kryzysowe i komunikacja w sytuacjach kryzysowych,
  • Relacje z mediami,
  • Zarządzanie projektem medialnym - warsztaty
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Uwaga! W dniach 20-21.11 (środa/czwartek) Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.

Budynek C - pokój 003
Aleja Grunwaldzka 238A
80-266 Gdańsk

E-mail:
Telefon: 58 350 20 75
Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • pt: 09:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF