Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

 

  • Poznasz techniki zarządzania zespołem sprzedażowym. Nauczysz się skutecznie motywować pracowników, wyznaczać cele i monitorować ich realizację, by zwiększać wyniki sprzedaży. 

  • Opanujesz sztukę budowania strategii sprzedażowych. Dowiesz się, jak planować działania sprzedażowe, by osiągać założone cele i rozwijać działalność firmy. 

  • Nauczysz się zarządzać działami sprzedaży. Poznasz zasady organizacji i funkcjonowania struktur sprzedażowych, które wspierają efektywność działań biznesowych. 

 

Rozmawiająca grupa studentów w knajpie przy stole

 

  • Zgłębisz techniki sprzedaży i negocjacji. Dowiesz się, jak prowadzić rozmowy z klientami i finalizować transakcje, jednocześnie budując długotrwałe relacje. 

  • Weźmiesz udział w warsztatach budowania ofert sprzedażowych. Zdobędziesz umiejętności projektowania ofert, które przyciągają klientów i wyróżniają się na tle konkurencji. 

  • Poznasz nowoczesne narzędzia e-commerce. Nauczysz się administrować sklepami internetowymi i prowadzić działania sprzedażowe w przestrzeni cyfrowej. 

hamaki

Praca dla Ciebie:

 

  • Pracuj jako key account manager. Zajmuj się budowaniem relacji z kluczowymi klientami firmy, negocjuj kontrakty i dbaj o rozwój współpracy, która przynosi długofalowe korzyści. 

  • Zatrudnij się jako business development manager. Opracowuj strategie rozwoju firmy, identyfikuj nowe możliwości rynkowe i wdrażaj innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż. 

  • Bądź sales operations managerem. Zarządzaj operacjami sprzedażowymi, usprawniaj procesy i analizuj dane, aby zwiększać efektywność działań handlowych w firmie. 

  • Pracuj jako e-commerce manager. Prowadź działania sprzedażowe w sklepach internetowych, nadzoruj kampanie promocyjne i dbaj o optymalizację doświadczeń klientów. 

  • Zostań regional sales managerem. Kieruj zespołami sprzedażowymi na określonym terenie, realizując plany sprzedażowe i budując relacje z partnerami biznesowymi. 

  • Zatrudnij się jako specjalista ds. zarządzania relacjami z klientami. Analizuj potrzeby klientów, twórz oferty dostosowane do ich oczekiwań i dbaj o ich satysfakcję na każdym etapie współpracy. 

Co powinieneś jeszcze wiedzieć?

Na zajęciach stosujemy aktywne formy nauczania, m.in.: gry symulacyjne, administrowanie symulacjami sprzedażowymi oraz sklepami tradycyjnymi i internetowymi.

gda nowe1

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
430 zł
363 zł
miesięcznie!

Zapisując się do 27 maja zyskujesz: 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która jest rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 363 zł

  • jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł

Program studiów

Przedmioty specjalnościowe:

  • Organizacja działu sprzedaży,
  • Zarządzanie sprzedażą i relacjami,
  • Techniki sprzedaży,
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym,
  • Merchandising,
  • Budowanie ofert sprzedażowych - warsztaty
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Uwaga! W dniach 01-04.05.2025 r. Biuro Rekrutacji będzie zamknięte.

Budynek C - pokój 003
Aleja Grunwaldzka 238A
80-266 Gdańsk

E-mail:
Telefon: 58 350 20 75
Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 09:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF