Alicja Dettlaff
Alicja Dettlaff

Menedżer kierunku zarządzanie

Konsultantka HR, certyfikowana facylitatorka, doradczyni zawodowa, trenerka, rekruterka, ekspertka medialna. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Wydziale Ekonomii. Jej doświadczenie koncentruje się wokół aspektów rozwoju i zarządzania zasobami ludzkimi – swoją pasję do pracy z ludźmi i dla ludzi realizuje już od czasu studiów, kiedy to inicjowała działania HR na uczelniach w Poznaniu, a także współpracowała z wieloma firmami z branży. Pracując w takich firmach jak IKEA , Adecco, Incredible Innovation współtworzyła korporacyjne zasady zarządzania, a także zdobywała cenną wiedzę w zakresie optymalizacji procesów wewnętrznych HR. Od 15 lat związana z trójmiejskim rynkiem pracy, gdzie swoją praktyczną wiedzę przekazuje jako nauczyciel akademicki oraz partner biznesowy ds. HR dla firm. Prywatnie miłośniczka aktywnych form spędzania wolnego czasu- wyznająca zasadę „w zdrowym ciele zdrowy duch”!

dr Marek Szymański

Doktor nauk ekonomicznych, wykładowca Uniwersytetu WSB Merito w Gdańsku. Współautor książki „Obrona przed wrogim przejęciem. Jak ochronić swój biznes” i licznych artykułów tematycznie związanych z wrogimi przejęciami. Autor programów szkoleniowych, analiz i opracowań doradczych.


 

joanna olkowicz
dr Joanna Olkowicz

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Stopień naukowy uzyskała na Uniwersytecie Gdańskim. Adiunkt Uniwersytetu WSB Merito. Autorka publikacji naukowych polskich i zagranicznych w obszarze zarządzania. W sferze zainteresowań leżą zachowania organizacyjne, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie rozwojem pracowników. Promotor i recenzent prac licencjackich i magisterskich. Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie. Wypracowana przez lata praktyka biznesowa na stanowiskach menedżerskich w instytucjach finansowych oraz praca naukowa, pozwoliły w pełni opanować wiedzę związaną z naukami o zarządzaniu, ze szczególnym akcentem położonym na zarządzanie kapitałem ludzkim. 

prof. Monika Kreft
prof. nadzw. dr hab. Monika Boguszewicz-Kreft

Jest doświadczonym wykładowcą akademickim. Przez wiele lat pracowała na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie uzyskała stopnień naukowy doktora habilitowanego i zajmowała stanowisko profesora nadzwyczajnego. Na Uniwersytecie WSB Merito pracuje od roku 2011 pełniąc funkcje Pełnomocnika Rektora do sp. Badań naukowych oraz Kierownika Katedry Marketingu. Jest autorką kilkudziesięciu artykułów naukowych. Swoje kompetencje zdobywała w trakcie uczestnictwa w wielu seminariach i warsztatach organizowanych zarówno w ramach przedsięwzięć krajowych, jak i zagranicznych (we współpracy z instytucjami naukowymi z Niemiec, USA i Wielkiej Brytanii). Jej doświadczenia wzbogaciły również wyjazdy studyjne i dydaktyczne na uczelnie w Dubaju, Grecji i Portugalii. W obszarze jej zainteresowań badawczych leżą: marketing doświadczeń, marketing usług, komunikacja marketingowa i psychologia w marketingu. Przeprowadziła również kilkadziesiąt szkoleń marketingowych dla przedsiębiorstw z różnych branż.

murawski
Łukasz Murawski

Psycholog społeczny od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom wyróżnić się na rynku i wypracować założenia komunikacji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z tworzeniem wizerunku. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykłada psychologię marketingu i reklamy na Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku. Doradza startupom w inkubatorach przedsiębiorczości. Publikuje w najważniejszych polskich magazynach poświęconych marketingowi. Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów z światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu.

artur kozłowski
dr hab. Artur Kozłowski, prof. WSB

Prorektor ds. nauki i współpracy z zagranicą

Menedżer szkolnictwa wyższego, który z dużym zaangażowaniem przyczynia się do dynamicznego rozwoju największej w północnej Polsce uczelni prywatnej. Prorektor ds. nauki i współpracy z zagranicą i wykładowca Uniwersytetu WSB Merito w Gdańsku i Gdyni. Pasjonuje się relacjami międzynarodowymi w wymiarze kulturowym, politycznym i ekonomicznym. Na poziomie meta w odkrywaniu prawideł procesów cywilizacyjnych, na niwie dydaktycznej, poprzez prowadzenie wykładów i warsztatów z komunikacji międzykulturowych, przywództwa i negocjacji. W aspekcie praktycznym, świadcząc konsulting w międzynarodowej działalności biznesowej.

anna lusińska
dr hab. Anna Lusińska, prof. UWSB Merito

Doktor habilitowana w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach, doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa stosowanego – specjalność reklama, manager zarządzania oświatą, certyfikowana konsultant ds. ekonomii społecznej „EC-ASE- European Certification for Advisors/Educators of Social Economy”, certyfikowana mediator sądowa z ramienia Europejskiej Akademii Negocjacji i Mediacji.

W latach 2003-2022 zdobywała doświadczenie naukowe i dydaktyczne na Uniwersytecie Gdańskim, a w 2005-2011 w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Pracowała w zespołach naukowych w krajowych oraz międzynarodowych programach badawczych i dydaktycznych. Jest autorem licznych artykułów naukowych i monografii w skali międzynarodowej oraz prelegentem na konferencjach. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. W swojej pracy badawczej skupia się na analizie jednego z narzędzi marketingu społecznego – kampaniach społecznych, wykorzystywanym w szeroko pojętej komunikacji społecznej ze szczególnym uwzględnieniem - komunikowania politycznego oraz komunikacji marketingowej.

Anna Semmerling
Dr Anna Semmerling

Prodziekan Wydziału Biznesu

Absolwentka kierunków ekonomia oraz finanse i rachunkowość. Uzyskała stopień doktora w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie ekonomii i finansów na Uniwersytecie Gdańskim. W pracy zawodowej od lat zajmuje się kondycją finansową przedsiębiorstw, controllingiem na poziomie operacyjnym i zarządzaniem kryzysowym. Współpracuje z wieloma przedsiębiorstwami z sektora MSP. Naukowo interesuje się finansami samorządowymi.

wykładowca
dr Michał Pronobis

Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Dyrektor programu MBA Uniwersytetu WSB Merito w Gdańsku. Autor książki "Polska w strefie euro" oraz licznych publikacji z zakresu makroekonomii i polityki pieniężnej. Publicysta, autor kilkudziesięciu artykułów i felietonów w Rzeczpospolitej i Gazecie Bankowej.