Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Zdobędziesz najnowszą wiedzę oraz umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie wypełniania roli menedżera i specjalisty zatrudnionego w administracji publicznej. Zyskasz wszechstronną wiedzę z zakresu nauk administracyjnych i prawnych. Nauczysz się zarządzania administracja publiczną, projektami realizowanymi w sektorze publicznym oraz zasobami ludzkimi w instytucjach publicznych.
Zostaniesz przygotowany do funkcjonowania w nieustannie zmieniającym się otoczeniu oraz pracy w coraz bardziej złożonych zespołach pracowniczych, co wymaga rozwoju zarówno kompetencji miękkich, jak również zdolności do samodzielnego poznawania nowych rozwiązań.
Praca dla Ciebie:
Po ukończeniu studiów, możesz pracować jako:
- Pracownik instytucji publicznych na różnych szczeblach,
- Specjalista ds. administracji lub zarządzania personelem,
- Pracownik firm konsultingowych,
- Pracownik organizacji pozarządowych,
- Specjalista ds. zarządzania placówką edukacyjną, planowania i organizacji szkoleń,
- Specjalista ds. zarządzania administracyjnego, organizacji pracy biura czy obsługi klienta,
- Pracownik w firmach technologicznych na stanowiskach związanych z zarządzaniem projektami, administracją biura, czy też obsługą klienta
Co powinieneś jeszcze wiedzieć?
Studia przeznaczone są dla osób, które w sposób profesjonalny i kompleksowy pragną zdobyć najnowszą wiedzę, poznać praktyczne narzędzia i metody realizacji zadań, przed jakimi stoi administracja publiczna. Skorzystać z nich powinni zarówno pracownicy administracji publicznej, których interesuje rozwój, realizacja najnowszych zadań, jak również osoby, które swoją przyszłość wiążą z administracją publiczną i chcą być w pełni przygotowani do wyzwań, którym przyjdzie im sprostać.
Program studiów
Przedmioty specjalnościowe:
- Praktyczne aspekty prawne w kontekście funkcjonowania podmiotów gospodarczych, urzędów i instytucji,
- Nowoczesna instytucja – status prawny i funkcjonowanie przedsiębiorstwa oraz jednostki sektora publicznego,
- Zarządzanie jakością (w tym ISO),
- Zarządzanie zasobami ludzkimi,
- Zarządzanie czasem i organizacja pracy,
- System oceny okresowej pracowników