Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Na tej specjalności poznasz zależności pomiędzy światem sztuki i biznesu oraz zasady ich kreowania. Nauczysz się tworzenia innowacji procesowych i produktowych. Nabędziesz umiejętność wykorzystania środków masowego przekazu i nowoczesnych technologii w reklamie i badaniach rynku. Rozwiniesz zdolności kreatywnego myślenia, niezbędnego podczas procesu świadomego kształtowania wizerunku firmy/produktu/usługi. Poznasz metody tworzenia innowacyjnych rozwiązań w oparciu o zasady design thinking.
Praca dla Ciebie:
Po ukończeniu studiów, możesz pracować jako:
- specjalista ds. marketingu i PR,
- visual merchandiser,
- specjalista ds. aranżacji przestrzeni handlowej,
- brand manager,
- specjalista ds. promocji marki,
- pracownik działu projektowania i wdrażania produktów/usług,
- pracownik agencji reklamowej
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Design w biznesie to znakomite połączenie studiów kreatywnych z praktyką biznesową. Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe. Wykorzystasz na zajęciach różnorodne oprogramowanie komputerowe wspomagające procesy projektowe.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 16 stycznia, zyskujesz:
-
800 zł dzięki zniżce w czesnym, która jest rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.
-
Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 386 zł
- jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Program studiów
Przedmioty specjalnościowe:
- Design Thinking,
- Psychologia twórczego rozwoju,
- Komunikacja symboliczna i niewerbalna,
- Ochrona własności intelektualnej i przemysłowej,
- Podstawy rysunku i grafiki,
- Historia kultury sztuki i designu,
- Estetyka i kształtowanie przestrzeni