Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Pokażemy Ci, jak wygląda współczesny model komunikacji i dlaczego stanowi podstawę myślenia marketingowego. Dowiesz się, czym jest komunikacji perswazyjna, czyli jak osiągać zakładane rezultaty i przykuć uwagę odbiorcy. Odpowiemy na pytanie, jak zasłużyć na rozgłos korzystając ze współczesnego ekosystemu mediów. Poznasz historię reklamy oraz podstawy psychologii ponieważ natura ludzka jest wieczna i to co działało niegdyś działa i dziś.
Praca dla Ciebie:
Po ukończeniu studiów, możesz pracować jako:
- specjalista ds. marketingu odpowiedzialny za planowanie, przeprowadzanie i monitorowanie działań marketingowych,
- kierownik działu sprzedaży, marketingu lub agencji reklamowej,
- pracownik na stanowiskach menedżerskich oraz osoba skutecznie zarządzająca własnym biznesem,
- osoba odpowiedzialna za koordynację pracy zespołów pracowniczych,
- menedżer ds. marki odpowiedzialny za komunikację marketingową z otoczeniem
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Ten kierunek objęty został międzynarodową akredytacją IACBE.
Specjalność prowadzimy przy współpracy z partnerami biznesowymi takimi jak Studio102 czy Grupa Progres.
Program studiów
Przedmioty specjalnościowe:
- Badania marketingowe,
- Komunikacja społeczna,
- Marketing i social media,
- Psychologia konsumenta,
- CRM - zarządzanie relacjami z klientami,
- Inżynieria marketingu,
- Zarządzanie marką