Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Pokażemy Ci, jak wygląda współczesny model komunikacji i dlaczego stanowi podstawę myślenia marketingowego. Dowiesz się, czym jest komunikacji perswazyjna, czyli jak osiągać zakładane rezultaty i przykuć uwagę odbiorcy. Odpowiemy na pytanie, jak zasłużyć na rozgłos korzystając ze współczesnego ekosystemu mediów. Poznasz historię reklamy oraz podstawy psychologii ponieważ natura ludzka jest wieczna i to co działało niegdyś działa i dziś.

Praca dla Ciebie:

Po ukończeniu studiów, możesz pracować jako:

  • specjalista ds. marketingu odpowiedzialny za planowanie, przeprowadzanie i monitorowanie działań marketingowych,
  • kierownik działu sprzedaży, marketingu lub agencji reklamowej,
  • pracownik na stanowiskach menedżerskich oraz osoba skutecznie zarządzająca własnym biznesem,
  • osoba odpowiedzialna za koordynację pracy zespołów pracowniczych,
  • menedżer ds. marki odpowiedzialny za komunikację marketingową z otoczeniem

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Ten kierunek objęty został międzynarodową akredytacją IACBE.

Specjalność prowadzimy przy współpracy z partnerami biznesowymi takimi jak Studio102 czy Grupa Progres.

Program studiów

Przedmioty specjalnościowe:

  • Badania marketingowe,
  • Komunikacja społeczna,
  • Marketing i social media,
  • Psychologia konsumenta,
  • CRM - zarządzanie relacjami z klientami,
  • Inżynieria marketingu,
  • Zarządzanie marką
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF