Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Nauczysz się wykorzystać wiedzę na temat zachowań nabywców, myślenia twórczego w organizacji oraz psychospołecznych technik wywierania wpływu. Pokażemy Ci, jak efektywnie komunikować się oraz rozwiązywać konflikty. Dowiesz się, jak budować i utrzymywać relacje z klientami, a także być skutecznym sprzedawcą. Zaprezentujemy jak, sprawnie zarządzać personelem oraz właściwie dobierać kadry.

Praca dla Ciebie:

Po ukończeniu studiów, możesz pracować:

  • kierownik sprzedaży, przedstawiciel odpowiedzialny za kluczowych klientów,
  • menedżer ds. komunikacji społecznej odpowiedzialny za relacje z pracownikami i kontrahentami,
  • konsultant - negocjator działu obsługi klienta i HR,
  • negocjator biznesowy,
  • pracownik działu szkoleń

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

 

Ten kierunek objęty został międzynarodową akredytacją IACBE.

Program studiów

Przedmioty specjalnościowe:

  • Coaching i mentoring,
  • Konflikt w organizacji,
  • Procesy decyzyjne,
  • Psychologia ekonomiczna
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF