Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Nauczysz się wykorzystać wiedzę na temat zachowań nabywców, myślenia twórczego w organizacji oraz psychospołecznych technik wywierania wpływu. Pokażemy Ci, jak efektywnie komunikować się oraz rozwiązywać konflikty. Dowiesz się, jak budować i utrzymywać relacje z klientami, a także być skutecznym sprzedawcą. Zaprezentujemy jak, sprawnie zarządzać personelem oraz właściwie dobierać kadry.
Praca dla Ciebie:
Po ukończeniu studiów, możesz pracować:
- kierownik sprzedaży, przedstawiciel odpowiedzialny za kluczowych klientów,
- menedżer ds. komunikacji społecznej odpowiedzialny za relacje z pracownikami i kontrahentami,
- konsultant - negocjator działu obsługi klienta i HR,
- negocjator biznesowy,
- pracownik działu szkoleń
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Ten kierunek objęty został międzynarodową akredytacją IACBE.
Program studiów
Przedmioty specjalnościowe:
- Coaching i mentoring,
- Konflikt w organizacji,
- Procesy decyzyjne,
- Psychologia ekonomiczna