Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
Poznasz istotę i metody zarządzania publicznego. Nauczysz się działać zgodnie z zasadami organizacji urzędów administracji publicznej. Będziesz przygotowywać dokumenty określające organizację urzędów administracji, a także wykorzystywać metody i techniki selekcji pracowników.
Praca dla Ciebie:
Po ukończeniu studiów, możesz pracować jako:
- Pracownik administracji rządowej i samorządowej,
- Pracownik firm konsultingowych,
- Pracownik instytucji i ośrodków badawczych,
- Pracownik w organizacjach pozarządowych
Program studiów
Przedmioty specjalnościowe:
- Budżety i plany finansowe jednostek sektora finansów publicznych,
- Kontrola zarządcza w zamówieniach publicznych,
- Kultura organizacyjna w administracji publicznej,
- Zarządzanie kapitałem społecznym w administracji,
- Zarządzanie zasobami informacyjnymi w administracji publicznej,
- Rachunkowość jednostek sektora finansów publicznych,
- Metody i narzędzia komunikacji społecznej w realizacji zadań publicznych