Beata Linda
Beata Linda

Dyplomowana Coach na Akademii Leona Koźmińskiego. Współzałożycielka AccompanyingHR, Trenerka kompetencji miękkich.  Dyrektorka Działu Personalnego Uniwersytetu WSB Merito w Gdańsku. Managerka z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze HR i obsłudze klienta. Certyfikowana Asesorka metody badania kompetencji AC/DC.
Specjalizuje się w business coachingu oraz w rozwoju kompetencji managerskich - w szczególności umiejętności komunikacji i udzielania feedbacku.

Natalia Gajkowska-Toboła
Natalia Gajkowska-Toboła

Pasjonatka wszystkiego co związane z rozwojem człowieka. Współzałożycielka AccompanyingHR. Wieloletni Coach i Specjalistka ds. HR. Trenerka kompetencji miękkich, certyfikowana Asesorka badania kompetencji metodą  AC/DC. Ukończyła studia z Psychologii w biznesie, Zarządzania zasobami ludzkimi oraz Akademii Coachingu z programem akredytowanym przez Izbę Coachingu. Jej cel to nauka budowania organizacji na tym co ludzkie - z naciskiem na uznanie potrzeb i emocji, które są nieodłączną częścią człowieka. 

IzaM
Iza Morawska 

Psycholog, trener i aktorka Bałtyckiego Teatru Różnorodności. Na co dzień pomaga swoim klientom rozwijać umiejętności autoprezentacji i zdradza tajniki budowania profesjonalnego, a jednocześnie charyzmatycznego wizerunku. Połączenie warsztatu aktorskiego z wiedzą psychologiczną umożliwia wszechstronną pracę skupioną zarówno na kompetencjach, jak i na emocjach.

Jolanta Jadczak Południak
Jolanta Jatczak - Południak

Podróżniczka po świecie zarządzania i rozwoju ludzkiego, doświadczony coach i trener biznesu. Z wykształcenia finansistka, z pasji twórczyni. Ukończyła studia w finansach i bankowości, marketingu i zarządzaniu oraz Akademię Coachingu i Szkoły Trenerów Biznesu. Budowała solidne fundamenty menedżerskie ponad 20 lat temu w instytucji finansowej.

O sobie mówi tak: “ Jestem jak kompas, kierując zespołem ku celom strategicznym, zawsze skupiając się na jasnym horyzoncie i elastycznie dostosowując się do zmieniających się warunków. Moja filozofia to “rozwój na siłach”. W codziennej pracy łączy analizę z intuicją. Jej misją jest kształtowanie liderów oraz tworzenie inspirujących przestrzeni do rozwoju.

Jacek_Smura
Jacek Smura

Od 2003 r. współwłaściciel, prezes zarządu i współtwórca Kontekst HR Polska jako jednej z najlepszych marek szkoleniowo - doradczych w Polsce. Od 2020 r. współwłaściciel w firmie Wyższe Piętro HR. Jako trener, konsultant i coach współpracował z ponad 200 organizacjami w Polsce, Anglii, Ukrainie i w Rosji w tym m.in. z firmami: AAM, American Express, Animex, Apsys, BA Glass, BOC Gazy, BRE Bank, Business Center Club, Carlson Wagonlit, Danfoss, Donaldson, Electrolux, EY, Ferro, GFI Poland, Herbapol, H&V Logistics, Hydro, Kancelaria Prawna Senatu RP, Kimball, Kompania Węglowa, MacDonalds, Macofarma, Mercator Medical, Ministerstwo Obrony Narodowej, Mondelez, Monier, Polskie Porty Lotnicze, Pfleiderer, Philips, Pratt & Whitney, PwC, Rządowe Centrum Legislacji, UTC Aerospace Systems, Shell, Total, Toyota, Unilever, Wabco, Whirlpool, Volkswagen.
 

Łączy warsztat konsultanta i trenera z doświadczeniem menedżerskim i liderskim. Jest współautorem opatentowanej metodologii i programu rozwoju kompetencji liderskich: Leadership Tool Box®. Autor kompleksowego programu rozwoju kompetencji sprzedażowych Value Creates Volume®. Jest ekspertem i praktykiem w dziedzinie zarządzania projektami.