Opis kierunku
Marka stała się nieodłączną częścią życia współczesnego człowieka. Marka to efekt dobrego pomysłu umiejętnie zastosowanego w praktyce, a skuteczny branding odgrywa coraz większe znaczenia w działalności i funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.

Celem studiów jest ugruntowanie i poszerzenie wiedzy z marketingu o zagadnienia związane z najnowszymi trendami w zakresie tworzenia marki i zarządzania.

Co zyskujesz?
- Wiedzę dotyczącą budowania marki
- Poznasz badania i narzędzia wspierające budowanie wizerunku pracodawcy
- Dowiesz się jak kluczowa jest zmiana postrzegania firmy przez pracowników
Dla kogo?
- Dla osób zarządzających produktem, projektem, kontraktem, usługą
- Dla osób pracujących w marketingu
- Pracowników działów PR
- Kadry działów sprzedaży
Program studiów
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- Employer branding, candidate experience & employee experience
- Trendy i wyzwania rynku
- Budowanie strategii employer branding
- Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji i na zewnątrz
- Siła marki osobistej w działaniach pracodawców
- Maksymalizacja korzyści ze współpracy z zatrudnionymi i budowanie z nimi trwałej relacji
- Badania i narzędzia wspierające budowanie wizerunku pracodawcy
- Kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe
- Znaczenie wewnętrznych ambasadorów marki pracodawcy
- Zmiana postrzegania firmy przez pracowników