Opis kierunku

Rekrutacja na ten kierunek została zakończona.

Zapisz się na listę rezerwową, a powiadomimy Cię o możliwości ponownego przyjęcia na studia podyplomowe, które Cię interesują.

 


 

Studia w formule online

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym:

  • min. 90 % godzin jest realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w formie synchronicznej  w stosunku do wszystkich godzin przewidzianych 
    w programie studiów.
realizacja online

Znajomość narzędzi i procesów e-commerce zyskała szczególną wagę w czasie pandemii. Większość firm zaktywizowała swoją aktywność sprzedażową w przestrzeni wirtualnej. Specjaliści ds. e-commerce zaczęli intensywnie pogłębiać swoją wiedzę, a specjaliści ds. sprzedaży stacjonarnej – stali się (przynajmniej w części) specjalistami ds. e-commerce.

Osoby zajmujące się e-sprzedażą dostarczają organizacjom nowych możliwości rozwoju, zapewniają nowe przestrzenie zbytu dla towarów i usług, kreatywnie wykorzystują najnowocześniejsze narzędzia wsparcia procesów sprzedażowych. Specjalista ds. e-commerce wspiera project managerów, współpracuje z działami marketingu i logistyki. „The Wall Street Journal” określił eksperta od e-commerce zawodem teraźniejszości i jedną z najbardziej znaczących perspektyw zawodowych na przyszłość.

Studia na kierunku „e-commerce academy” przygotowują uczestników do pracy na stanowisku specjalisty/kierownika ds. e-commerce. Systematyzują i pogłębiają wiedzę oraz pozwalają na zdobycie praktycznych kompetencji w obszarze e-commerce. Absolwenci kierunku w praktyce zawodowej znakomicie radzą sobie z płatnym i organicznym promowaniem treści, tworzeniem kontentu, dywersyfikacją portfela klientów, automatyzacją obsługi klientów, doborem i wdrażaniem odpowiedniego modelu logistycznego. Słowem – są gotowi do profesjonalnego wykonywania zawodu specjalisty ds. e-com

SP_GDA

Możliwość uzyskania bezpłatnych certyfikatów  

  • Google Ads (podczas studiów uczestnik bierze udział w workshop przygotowującym do certyfikacji, każdy uczestnik będzie mógł przystąpić do zaliczenia w dowolnym dla siebie czasie)
  • SalesManago (test po zajęciach, po zaliczeniu testu uczestnik otrzymuje certyfikat)
  • Landingi.com (po zajęciach uczestnik może zapisać się na kurs na odpowiedniej stronie, zaliczyć ten kurs, po zaliczeniu otrzymuje certyfikat)

 

SP

Cel:

Celem kierunku jest wykształcenie najwyższej klasy specjalistów marketingu internetowego i specjalistów od e-handlu i e-usług, którzy będą wsparciem dla działów sprzedaży i marketingu lub będą mogli samodzielnie tworzyć sklepy internetowe i promować skutecznie swoje produkty i usługi w internecie

Co zyskujesz?

Sprawdzona wiedza i najlepsze praktyki z pierwszej ręki można zdobyć w jeden sposób - od ludzi, którzy pracują w e-commerce i e-marketingu od lat, tworząc strategie, analizując i sprzedając lepiej. Studia pozwolą Ci na wykształcenie wysoko cenionych na rynku umiejętności, niezbędnych do prawidłowej i efektywnej pracy, mającej związek z wykorzystaniem Internetu w handlu oraz obejmującą takie obszary jak m.in.:

  • wykorzystanie Internetu w działalności handlowej i marketingowej,
  • zarządzanie projektami typu e-commerce w Internecie,
  • określanie i pomiar skuteczności i efektywności działań handlowych w Internecie,
  • znajomość aspektów finansowo-prawnych działalności handlowej w Internecie,
  • umiejętnego promowania działań handlowych w Internecie,
  • zarządzanie procesami, w tym logistyką w e-commerce,
  • skuteczne wykorzystanie social commerce.

Poznasz też najnowsze taktyki związane z rozwijająca się ekonomią subskrypcji (modele subskrypcyjne sprzedaży).

Dla kogo?

Dla pracowników działów marketingu i sprzedaży w dużych firmach, a także dla pracujących dla MŚP i freelancerów, którzy chcą poprawić swoją świadomość i wzmocnić kompetencje. Studia najlepiej sprawdzą się jako dodatkowa wiedza dla:

  • kierowników i dyrektorów działów handlowych,
  • przedsiębiorców (MŚP), którzy chcą wykorzystać Internet jako kanał sprzedaży,
  • specjalistów ds. marketingu i handlu,
  • twórców nowych przedsięwzięć stricte e-biznesowych,
  • wszystkich, którzy zamierzają wykorzystać potencjał Internetu w takich obszarach jak: obsługa klienta, promocja sprzedaży, komunikowanie się z klientem, poszukiwanie innowacyjnych pomysłów na rozwój swojej działalności handlowej, czy szeroko rozumiane wsparcie procesów biznesowych.
Katarzyna Kempa

Kierunek E-marketing i E-commerce przeznaczony jest dla osób, które chcą sprzedawać za pomocą internetu. Czy to będzie mały sklepik, czy przeniesienie biznesu stacjonarnego do świata cyfrowego, czy rozrastający się biznes z potencjałem, czy może dystrybucja usług – wielkość e-commerce nie ma tu znaczenia, bo uczymy się praktycznych mechanizmów, które pomogą odnaleźć się w każdej rzeczywistości.  

Jak to na Uniwersytecie Merito, stawiamy przede wszystkim na praktykę, a więc wykładowcy to praktycy z bogatym doświadczeniem w pracy z topowymi markami. Absolwenci naszego kierunku będą mieli podstawy biznesowe, brandingowe, logistyczne, prawne i analityczne do tego, żeby zbudować silną markę, prowadzić sklep internetowy i skutecznie skalować biznes, osiągając finansowe sukcesy.

Katarzyna Kempa

wykładowca

Program studiów

Program studiów dla kierunku E-commerce Academy

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 188
Liczba zjazdów: 14
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Robert Skowron
Robert Skowron

Chief Business Development Officer w firmie Landingi – platformie do tworzenia landing page’y.  

W branży e-commerce jest już od ponad 7 lat, a doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. jako kierownik, a następnie dyrektor marketingu i sprzedaży. W firmie Landingi odpowiada za...

Poznaj innych wykładowców
Pobierz stronę do PDF