Opis kierunku

 

Zajęcia realizowane w formie tradycyjnej w salach wykładowych


Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym podczas weekendowych zjazdów, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

sposób realizacji studiów - tradycyjny

Dla budowania pozycji marki obecnie mocno wykorzystuje się Internet, w tym kanały social mediów. W nich pierwszeństwo mają treści multimedialne, od video, przez fotografię do grafiki. Tworzenie poprawnych i przyciągających uwagę plików multimedialnych daje możliwość budowania marki, promocji, docierania do odbiorców i sprzedaży. Dlatego niezwykle ważna jest dziś umiejętność tworzenia i wykorzystywania video, grafiki i fotografii do promocji w sieci.

Student siedzący przy laptopie w bluzie w kolorze żółym

Na zajęciach skupisz się na praktyce. Nasi trenerzy są ekspertami, którzy działają na rynku zawodowym korzystając z najbardziej znanego oprogramowania - Adobe. Dzięki temu otrzymasz wiedzę i umiejętności tworzenia filmów (video promocyjne, rolki), grafiki (ulotki, wizytówki, logo), animacji (promocyjne animacje 2D) oraz zdjęć na potrzeby publikacji w Internecie. Będziesz mógł pracować nad własna marką lub zatrudnić się w firmie, gdzie takie oprogramowanie jest często wykorzystywane.

Znajdująca się w pokoju dziewczyna pisze w zeszycie

Studia na tym kierunku pozwolą rozwinąć się pracownikom firm, działom marketingowym w budowaniu kampanii reklamowych, a także osobom, które zechcą budować własną markę w Internecie. Nasi dotychczasowi słuchacze to osoby wyrabiający i sprzedający w sieci własne produkty, osoby pracujące w drukarni i w marketingu, które przygotowują foto i video-relacje dla publikacji na stronach www.

Grupowe zdjęcie studentów na korytarzu z logotypem uczelni

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP

Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

BUR

Co zyskujesz?

  • Praktyczne ćwiczenia w studiu foto-video oraz przy komputerach pozwolą szybko wejść w techniki tworzenia multimediów na potrzeby social mediów.
  • Przygotowujesz projekty samodzielnie na zajęciach pod nadzorem trenera, a także w grupie co pozwoli prawidłowo wykonać projekt i nabyć umiejętności pracy w grupie.
  • Poznasz budowę studia foto-video, dowiesz się jaki sprzęt warto nabyć na początek lub na późniejszym etapie pracy przy multimediach. Będziesz miał okazję pracować na aparatach i kamerach przy tworzeniu zdjęć i filmów.
  • Poznasz także najpopularniejsze oprogramowanie do tworzenia grafiki, animacji, edycji filmów i retuszu zdjęć. Takie oprogramowanie jest najczęściej wykorzystywane przez twórców oraz duże marki.
  • Przygotujesz jeden duży projekt pod okiem opiekuna na podstawie wiedzy i umiejętności, które zdobędziesz. Projekt ten posłuży na zaliczenie studiów i będzie projektem praktycznym, który będzie mógł wejść w życie.
  • Minimum teorii, maksimum praktyki. Zajęcia to duża dawka wiedzy i umiejętności zebrana przez praktyków pod kątem aktualnych trendów i wymagań rynku zawodowego.
  • Twoim opiekunem będzie osoba czynna zawodowo pod swoją marką od 2008r. i budująca swoją markę w sieci, w tym kanał Youtube. To także szkoleniowiec, który przeprowadził szkolenia w wielu instytucjach, firmach czy nawet dla Telewizji Polskiej.

Dla kogo?

Kierunek studiów jest kierowany do osób, które chcą nabyć lub pogłębić swoją wiedzę z zakresu multimediów przeznaczonych do promocji w Internecie. Zdobyte praktyczne umiejętności przydadzą się osobom chcącym zaistnieć w sieci, wypromować własną markę lub osobom pracującym w działach marketingu danej firmy. Studia są ciekawą ofertą dla wszystkich, których celem jest zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na pełniejsze wykorzystanie współczesnych narzędzi multimedialnych w pracy zawodowej.

Opinie

KołodziejczykSzymon

Uczestnicy kierunku od samego początku mają styczność z osobami czynnymi zawodowo – ekspertami w swoich dziedzinach. Zaczynają pracę na popularnych programach do tworzenia grafiki i multimediów. Dzięki temu szybko przechodzą do działania i rozwiązań praktycznych w swojej pracy zawodowej. Taka forma nauki pozwala na bieżąco w praktyce wykorzystać pozyskane umiejętności.

Szymon Kołodziejczyk

Opiekun kierunku

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się online!

do 27 maja
czesne już od
350 zł
305 zł
miesięcznie!

Zapisując się do 27 maja zyskujesz 1200 zł zniżki, na którą składa się:

  • 800 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł zniżki we wpisowym

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 305 zł / miesiąc.

Jesteś naszym absolwentem? Zyskujesz więcej!  1400 zł zniżki, na którą składa się:

  • 1000 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł zniżki we wpisowym

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 294 zł/mies. 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Grafika komputerowa i multimedia.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 180
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

KołodziejczykSzymon
Szymon Kołodziejczyk

Realizator filmowy, twórca kilkudziesięciu wideoklipów, w tym największej polskiej produkcji zbiorowej z udziałem 40 artystów oraz dla finalistów Must Be The Music i Mam Talent. Wykonał reportaże z największych wydarzeń kulturalnych w Warszawie (m.in. Viva Comet, Róże Gali, Złote...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF