Opis szkolenia

 

Skuteczna komunikacja i współpraca w zespole to priorytet. Komunikacja w miejscu pracy wpływa na to czy pracownicy czują się częścią zespołu, na ich poczucie bezpieczeństwa, kreatywność i zaangażowanie. 
Od poziomu komunikacji zależy jak szybko i sprawnie zespół osiągnie założone cele.
A realizacja celów bezpośrednio przekłada się na wynik finansowy firmy.
Celem szkolenia jest zdobycie kompetencji związanych z budowaniem komunikacji w zespole i budowania efektywnego zespołu.
Podczas szkolenia odpowiemy na pytania: 
●    Skuteczna komunikacja czyli jaka? 
●    Jak współpracować w zespole gdzie każdy jest inny?
To szkolenie ocenisz jako niezwykle przydatne, jeśli:
●    jesteś managerem i zależy Ci na zbudowaniu sprawnego, skutecznego zespołu,
●    chcesz zdobyć nowe umiejętności pozwalające jednoczyć zespół,
●    chcesz, żeby twój zespół sprawnie osiągał założone cele,
●    zależy Ci na atmosferze zaufania i współpracy.
 

Dlaczego warto?

●    Szkolenie jest w formie warsztatowej. Po każdej porcji teorii będą zadania na rzeczywistych case’ach.
●    Trenerzy to praktycy,  coachowie, asesorzy badania kompetencji metodą AC/DC. 
●    Zdobędziesz umiejętności związane z efektywną komunikacją oraz budowaniem  w zespole postawy nastawionej na współpracę, wymianę wiedzy i doświadczeń.
●     Zdobędziesz narzędzia pozwalające na lepsze poznanie Twoich pracowników.
 

Forma szkolenia

Hantel
Ćwiczenia praktyczne
Dyskusja
Uścisk dłoni
Wymiana doświadczeń

Dla kogo?

●    Dyrektorzy i Managerowie
●    Specjaliści HR wspierający zarządzanie ludźmi w organizacji, HRBP
●    Osoby zarządzający organizacjami 
 

Jak szkolimy?

  • 16 h dydaktycznych szkolenia prowadzonych przez wykwalifikowanych praktyków.
  • Na koniec kursu otrzymasz certyfikat.