Opis szkolenia
ITIL 4 Foundation to podstawowy kurs dla pragnących znaleźć drogę do ulepszania organizacji usługowych. Podczas szkolenia uczestnicy poznają nową, udoskonaloną wersję biblioteki, w której główny nacisk położony jest na szybkim dostosowywaniu organizacji do dynamicznie zmieniającego się otoczenia. W nowym kształcie podejście niezmiennym pozostaje postrzeganie działań prowadzonych w organizacji, z perspektywy wartości jaką przynoszą interesariuszom.

Dlaczego warto?
- dowiesz się jak stosowanie metodyki ITIL redukuje koszty (do zarządzania IT podchodzimy jak do zarządzania biznesem);
- nauczysz się zarządzać jakością (poprzez stałe doskonalenie organizacji);
- zwiększysz produktywność (w wyniku poprawy zagospodarowania zasobów i organizacji pracy);
- dowiesz się jak uporządkować organizację (dzięki ustaleniu ról i odpowiedzialności);
- nauczysz się usprawniania komunikacji (na co wpływa spójna koncepcja IT oraz uporządkowana struktura komunikacji);
- dowiesz się jak poprawić relacje z klientem (dzięki skupieniu uwagi na korzyściach dla biznesu, również w przypadku wewnętrznych działów IT).

Partnerzy szkolenia
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest do:
- osób spoza IT zaangażowane w definiowanie wymagań lub weryfikowanie jakości usług informatycznych;
- osób zainteresowanych uzyskaniem certyfikatu ITIL ® Foundation;
- posiadaczy starszych certyfikatów ITIL, pragnący uaktualnić wiedzę.
Jak szkolimy?
- 16 h zegarowych intensywnego szkolenia;
- otrzymasz materiały szkoleniowe przygotowane przez specjalistów;
- certyfikacja według nowej wersji ITIL - ITIL Managing Professional (ITIL MP) oraz ITIL Strategic Leader (ITIL SL);
- egzamin zdawany jest w języku angielskim.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Szkolenia
al. Grunwaldzka 238A
80-266 Gdańsk
E-mail:
szkolenia@wsb.gda.pl
Telefon:
58 522 75 55
Godziny otwarcia:
- pn-wt: 09:00 - 16:00
- śr: 11:00 - 16:00
- cz-pt: 09:00 - 16:00