Opis szkolenia
Na i ile ważny jest feedback? Po co jest i co dzięki niemu można osiągnąć?
Brak lub niewłaściwa informacja zwrotna powoduje niepotrzebne emocje, dezorientację a nawet frustrację.
Boimy się informacji zwrotnej udzielać i słyszeć.
Często nasi pracownicy nie mają gotowości na feedback gdyż boją się krytyki. Spodziewają się oceny.
Natomiast Managerowie nie wiedzą jak udzielić informacji zwrotnej, żeby podsumować zadanie i zmotywować, zaangażować pracownika.
Dzięki konstruktywnemu feedbackowi pracownik będzie wiedział co robi dobrze, poczuje satysfakcję, będzie wiedział również nad czym jeszcze musi popracować i udoskonali to, co można zmienić - rozwinie się.
To szkolenie ocenisz jako niezwykle przydatne, jeśli:
● jesteś managerem i zależy Ci na zbudowaniu sprawnego, skutecznego zespołu
● chcesz zdobyć nowe umiejętności pozwalające budować atmosferę współpracy i zaufania
● chcesz, żeby twój zespół sprawnie osiągał założone cele
Dlaczego warto?
● Szkolenie jest w formie warsztatowej. Po każdej porcji teorii będą zadania na rzeczywistych case’ach.
● Trenerzy to praktycy, coachowie, asesorzy badania kompetencji metodą AC/DC.
● Dowiesz się jak udzielać ale również jak przygotować się na przyjmowanie feedbacku.
Dla kogo?
● Dyrektorzy i Managerowie.
● Specjaliści HR wspierający zarządzanie ludźmi w organizacji, HRBP.
● Osoby zarządzający organizacjami.
● Każdego kto współpracuje z ludźmi.
Jak szkolimy?
- 8 h dydaktycznych szkolenia prowadzonego przez wykwalifikowanych praktyków.
- Na koniec kursu otrzymasz certyfikat.