Opis szkolenia

 

Na i ile ważny jest feedback? Po co jest i co dzięki niemu można osiągnąć?
Brak lub niewłaściwa informacja zwrotna powoduje niepotrzebne emocje, dezorientację a nawet frustrację.  
Boimy się informacji zwrotnej udzielać i słyszeć. 
Często nasi pracownicy nie mają gotowości na feedback gdyż boją się krytyki. Spodziewają się  oceny.
Natomiast Managerowie nie wiedzą jak udzielić informacji zwrotnej, żeby podsumować zadanie i zmotywować, zaangażować pracownika. 
Dzięki konstruktywnemu feedbackowi pracownik będzie wiedział co robi dobrze, poczuje satysfakcję, będzie wiedział również nad czym jeszcze musi popracować i udoskonali to, co można zmienić - rozwinie się. 
To szkolenie ocenisz jako niezwykle przydatne, jeśli:
●    jesteś managerem i zależy Ci na zbudowaniu sprawnego, skutecznego zespołu
●    chcesz zdobyć nowe umiejętności pozwalające budować atmosferę współpracy i zaufania
●    chcesz, żeby twój zespół sprawnie osiągał założone cele
 

Dlaczego warto?

●    Szkolenie jest w formie warsztatowej. Po każdej porcji teorii będą zadania na rzeczywistych case’ach.
●    Trenerzy to praktycy,  coachowie, asesorzy badania kompetencji metodą AC/DC. 
●    Dowiesz się jak udzielać ale również jak przygotować się na przyjmowanie feedbacku.
 

Forma szkolenia

Organizacja
Mała grupa szkoleniowa
Palec
Praktyczne wskazówki
Uścisk dłoni
Wymiana doświadczeń

Dla kogo?

●    Dyrektorzy i Managerowie.
●    Specjaliści HR wspierający zarządzanie ludźmi w organizacji, HRBP.
●    Osoby zarządzający organizacjami.
●    Każdego kto współpracuje z ludźmi.
 

Jak szkolimy?

  • 8 h dydaktycznych szkolenia prowadzonego przez wykwalifikowanych praktyków.
  • Na koniec kursu otrzymasz certyfikat.